c_300_250_16777215_10_images_65127.jpg

تركمن سسي - جبار حق نظري: تقریبا چند سالیست که با رشد روز افزون تعداد خودرو ها در کل ایران جاده های اطراف گنبدكاووس هم روزی نیست که قربانی نگیرد و خبر سانحه و تصادف و فوت در آن نباشد با تاسف باید بگویم در ذهن مردم خبر تصادف و مرگ و میر جاده ای گنبد دیگر خبری روتین و تقریبا عادی شده است.


جاده های 30 یا 40 سال پیش که برای نیاز همان روز ها جوابگو بود و برای نیاز امروز مردم جوابگو نبوده و نیست. از اين روي مهم و لازم است مسولین حوزه راه و راهداري و نماینده مردم شريف گنبد کاووس که جهت رفع این معضل و بحران پيگيري نمايد تا چاره ای انديشيده شود. حد اقل کاری که نماینده محترم میتواند در این مدت باقی مانده به ان بپردازد این است که جادهای گنبد تا اینچه برون : گنبد تا یسیر گچن گنبد تا حاجی قاوشان گنبد تا بی بی شیروان و جاده غیر استاندارد المان را از هر دو طرف به فاصله دو متر پیگیری نمایند تا تعریض شود.
همچنین از خط کشی های وسط و کنار جاده با شبرنگ و در موارد لازم از سرعت گیر های کوتاه استفاده شود و همیشه این بحث ها را در محافل خودمانی مطرح میکنیم عده ای انگشت اتهام را به سمت رانندگان بد میگیرند و از نداشتن فرهنگ رانندگی شکایت میکنند ولی لازم است بگویم که همه اینها درست ولی تصادف که امری یکطرفه نیست در هر تصادف یک طرف بقول شما راننده بد و در طرف دیگر راننده خوب به ناچار باهم تصادف میکنند در این شرایط اگر جاده ها کمی ( از هر طرف دو متری ) تعریض شوند رانندگان خوب جای مانور دارند تا از وقوع حادثه فرار کنند.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر