c_300_250_16777215_10_images_65140.jpg

تركمن سسي - مراسم رونمایی از کتاب زبان و ادبیات ترکمن با حضور فرماندار گنبدکاووس، گروه مولفان و رییس و اساتید و دانشجویان روز پنجشنبه در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.


به گزارش تركمن سسي به نقل از ایرنا، دراین مراسم رییس دانشگاه پیام نور استان گلستان با قدردانی از گروه مولفان در تالیف کتاب زبان و ادبیات ترکمن، گفت: آموزش زبان و ادبیات ترکمن اقدامی فاخر است که ازسوی این دانشگاه پیگیری و اجرایی شد.
سید بهروز نهضتی بامهم دانستن توجه به زبان و ادبیات ترکمن توسط مردم این قوم، افزود: توجه به رسم الخط زبان فارسی به عنوان زبان رسمی کشور در آموزش زبان و ادبیات ترکمن امری ضروری است.
بر اساس اين گزارش ، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیزگفت: مجموعه نظام، رهبری و دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مطالبات اقوام با حفظ وحدت، انسجام و همدلی دارند.
عبدالقدیر کریمی افزود: وحدت و انسجام موجود در بین اقوام ساکن در گنبدکاووس و زندگی مسالمت آمیز همراه با صمیمت و برادری آنان در کشور نمونه است.
وی گفت: اقوام ساکن در گنبدکاووس ویژگی های مشترک زیادی دارند که می توان از این ظرفیت در رشد، توسعه و عمران شهرستان، استان و کشور استفاده کرد.
همچنین دراین مراسم که با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود، از چهار مولف کتاب زبان و ادبیات ترکمن با اهدای لوح قدردانی شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر