c_300_250_16777215_10_images_65278.png

تركمن سسي - رئیس ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: دیدار تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس با کاله آمل که در هفته گذشته بنا به دلایلی لغو شد, هفته آینده به عنوان بازی معوقه برگزار می‌شود.


به گزارش تركمن سسي ، ابراهیم غفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: مشکل فدراسیون با مدیرعامل تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس, مشکل چک نبود بلکه اختلاف سلیقه‌ای بود که منجر به این مشکل شد.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس افزود: مدیرعامل تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس, به علت اینکه پورحسن چک را برگشت زده بود و تا زمان مقرر صبر نکرده بود, دلگیر شد و این را خارج از  مسائل اخلاقی می‌دانست.
غفاری در مورد قراردادها تصریح کرد: با توجه به اینکه حادثه‌ای برای خانواده مدیرعامل تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس افتاده بود و خارج از دسترس بود چک پاس نشد و از طرفی فدراسیون تاکید داشت قبل از بازی ارومیه و گنبدکاووس باید قراردادها به فدراسیون برسد, از این رو, نماینده سلیمانی, مهری را آماده و قراردادها را امضا می‌کند و تحویل فدراسیون می‌دهد, که در این کشمکش‌ها سلیمانی به شوخی اعلام می‌کند مهر و امضا مربوط به وی نیست و مشکلاتی ایجاد می‌شود.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: فدراسیون و آقای پورحسن تعجیل کردند و سبب شدند تا بازی کاله آمل با تیم ایرانیان گنبدکاووس لغو شود, اما چند ساعت گذشته همه مشکلات حل شد.
غفاری اظهار کرد: در نشست چند ساعت پیش دبیر کل فدراسیون والیبال با مدیرعامل تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس و من, صورت جلسه‌ای مبنی بر حل و فصل مناقشات پیرامون مشکلات به امضاء رسید و در خصوص ورودی تیم والیبال در لیگ برتر نیز مبنی بر چگونگی پرداخت ورودی تیم به فدراسیون انجام شد.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: در نامه کتبی از طرف فدراسیون والیبال به باشگاه ایرانیان گنبدکاووس, از این تیم جهت بازی سوپر لیگ درخواست شد و مشکل قراردادهای مرسوم به جعلی, رفع و رجوع شد.
غفاری گفت: دلخوری‌های پیش آمده بین طرفین حل و روز چهارشنبه تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس با تیم تبریز بازی خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر