c_300_250_16777215_10_images_65276.jpg

تركمن سسي - نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با همه توان برای حمایت از سپاه آماده است، گفت: اظهارات سخیف و زننده ترامپ هیچ خللی در اراده مردم بزرگ کشورمان ایجاد نمی‌کند.


به گزارش تركمن سسي ، رامین نورقلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرگز با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور ایلات متحده  آمریکا اظهار داشت: دیگر کشورهای عضو برجام در رد سخنان ترامپ متحد بوده و بر پایه‌بندی به برجام تاکید می‌کنند و حتی دیدگاه‌های وی را محکوم کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دیدگاه ترامپ بر هم زننده برجام نیست؛ اظهار داشت: هر چند ممکن است آمریکا از برجام خارج شود اما جمهوری اسلامی با همکاری کشورهای دیگر عضو 1+5 به همکاری خود ادامه می‌دهد و خللی در روابط بین‌المللی ما ایجاد نخواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به رجز خوانی رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه اشاره کرد و گفت: اظهارات وی به هیچ عنوان مورد تایید مردم ایران و منطقه نیست.
نورقلی‌پور با بیان اینکه سپاه از بدو انقلاب تا کنون خدمات شایان و بی بدیلی را در حفظ انقلاب و نظام داشته است؛ تاکید کرد: مجلس همواره پشتیبان قوی برای سپاه بوده و از این پس نیز خواهد بود و با قدرت برای هرگونه حمایت و کمک آماده است.
نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی، استفاده از نام جعلی خلیج عربی از سوی ترامپ را به شدت محکوم کرد و افزود: ترامپ نمی‌تواند به یکباره نام خلیج فارس را تغییر دهد.
نورقلی پور اظهار داشت: اگر چه برخی از کشورها از این نام جعلی استفاده می‌کنند اما براساس اسناد و مدارکی که از گذشته در سازمان ملل وجود داشته است نام خلیج فارس به اثبات رسیده و به صورت رسمی در مجامع بین المللی استفاده می‌شود.
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سخنان ترامپ نمی‌تواند هیچ خدشه‌ای بر نام خلیج همیشه فارس وارد کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر