c_300_250_16777215_10_images_65294.JPG

تركمن سسي – حاج رحمن بردي آخوند محمدي درباره اظهارات ضد ايراني رئیس جمهور آمریکا گفت: آمريكا از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي در حال توطئه علیه کشور و مردم ايران بوده است و اظهارات ترامپ درباره سپاه و برجام نيز در ادامه همين توطئه آنهاست و اين ياوه گويي ها و سخنان بي ارزش مورد تایید مردم ایران نيست.


خطيب جمعه اهل سنت مسجد خوجه احمد يسوي شهرك همت آباد در گفتگو با خبرنگار تركمن سسي تصريح كرد: برجام يك موضوع بين المللي است و آمريكار اگر حركت اشتباهي انجام دهد در مقابل جامعه جهاني قرار مي گيرد و منزوي مي شود.
وي افزود :سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از زمان تاسيس تاکنون يكي از بازوان پرتوان نظام  بوده است و در طول انقلاب اسلامي خدمات بي شماري را در خدمت به مردم و دفاع از كشور و انقلاب داشته است و ملت بزرگ ايران همواره پشتيبان اين نهاد پر بركت بوده است.
امام جمعه اهل سنت مسجد خوجه احمد يسوي افزود: امروز مردم ایران از همه قوميت ها و مذاهب با همدلی، اتحاد و یکپارچگی در برابر توطئه هاي استكبار جهاني به ويژه آمريكا ایستادگی می کنند؛ و به حمد خدا با درايت رهبري و تلاس مسئولين نظام ، ملت ايران در همه برهه ها در مقابل استكبار سربلند بوده است.

خبرنگار: نورمحمد دانشمند

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر