c_300_250_16777215_10_images_65363.jpg

تركمن سسي - استاد دارالقرآن ربانی سیمین شهر شهرستان گمیشان گفت: سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.


به گزارش تركمن سسي ، به نقل از رابط خبري دفتر نمايندگي ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت گلستان و گيلان،  ظهیر قاری گوگلان به مناسبت 13 آبان و روز استکبارستیزی به خبرنگار ما گفت: روز 13 آبان که در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی یاد آوری شده و یاد آور 3 واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در 3 دوره مختلف رخ داده است وبه همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی  به یاد ماندنی به ثبت رسانده است.
وی با بیان اینکه، در روز 13 آبان 1343 ماموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی (ره) را در قم دستگیر و به ترکیه تبعید کردند، افزود: 13 آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دادن تاریخ بسپارند.
ظهیر قاری گوگلان ضمن گرامی داشت روز 13 آبان روز دانش آموز گفت: نسل جوان و دانش آموزان کشور باید شهید حسین فهمیده را الگوی خود قرار دهند، چرا که استکبار جهانی در جنگ تحمیلی از بصیرت نوجوانان و جوانان ایرانی ضربه‌های سنگینی خورده است.
این قاری برجسته اهل سنت افزود: همه آحاد مردم از جمله دانش آموزان در روز 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی برای نمایش اقتدار ملت ایران مشت محکمی در دهان دشمن خواهند زد و نشان میدهند که دانش آموزان از سنین کودکی در راستای تحقق اهداف کشور تلاش می کنند.
وی با تاکید براینکه، بعد از انقلاب اسلامی جوانان ما در جبهه ها، بصیرت بالای خود را نشان دادند، گفت: فهم بالای جوانان ما زبان زد عام و خاص است و در برخورد با مسایل مختلف کشور و جهان با بصیرت و آگاهی برخورد می کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر