c_300_250_16777215_10_images_65394.JPG

تركمن سسي – در حاشيه نماز جمعه 12 آبان در مسجد اهل سنت خواجه احمد يسوي در محله همت آباد گرگان ، به همت جمعيت هلال احمر هداياي نمازگزاران براي كمك به آوارگان ميانمار جمع آوري گرديد.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، در حاشيه نماز جمعه در مسجد خواجه احمد يسوي ،مسئول واحد داوطلبان جمعيت هلال احمر گرگان طي سخناني در جمع نمازگزاران با تاکید بر ضرورت پرداخت کمک ها به صورت نقد براي كمك به مسلمانان مظلوم و آواره ميانمار گفت: هلال احمر داراي كاركرد و اهداف جهاني است و تمامي كارهاي آن به صورت داوطلبانه و مردمي و بشردوستانه است.

وي ادامه داد : "قند پارسي" عنوان کمپینی است که کمک های مردمی برای مردم آواره میانمار را جمع آوری می کند و آن دسته از شهروندان كه تمايل دارند در راستاي اهداف بشر دوستانه و به صورت داوطلبانه قصد دستگیری از مردم رنجور، مظلوم و پناهجوی ميانمار را دارند، جمعيت هلال احمر آمادگي دارد كمك هاي آنان را جمع آوري و به هدف برساند.
پارسا فر ، مسئول واحد داوطلبان جمعيت هلال احمر گرگان افزود: احداث بیمارستان صحرایی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به پناهجویان، ارائه وعده غذای گرم ، ارائه کمک های تغذیه ای و دارویی به مادران باردار و کمک به کودکان بی سرپرست آواره در میان مردم از محورهای مهمی است که این کمک های مردمی در آنها هزینه خواهد شد.

پارسا فر از همه كساني كه بالاي سن 29 سال دارند و تمايل به همكاري داوطلبانه با جمعيت هلال احمر را دارند خواست تا با مراجعه به واحد داوطلبان هلال احمر نسبت به عضويت اقدام نمايند.
نمازگزاران مومن همچنين با همكاري انجمن حمايت از بيماري هاي خاص و سرطاني ، كمك هاي نقدي خود را به اين انجمن پرداخت نمودند.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر