c_300_250_16777215_10_images_65392.jpg

تركمن سسي - فرماندار شهرستان گمیشان گفت: هفتاد و ششمین شهید گمیشان در درگیری با اشرار در چالدران به شهادت رسید.


  به گزارش تركمن سسي ، امیر شیرتوماج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهید مهدی کلته روز جمعه در درگیری با اشرار در چالدران به شهادت رسید.
وی با اشاره به حادثه تروریستی اشرار مسلح و کوردل در چالدران، افزود: در پی این حادثه شاهد شهادت تعدادی از فرزندان خود در ناجا مرزبانی استان آذربایجان بودیم که از این تعداد یک شهید متعلق به استان گلستان و شهرستان گمیشان است.
فرماندار شهرستان گمیشان گفت: با توجه به رسمی که در بین مردم ترکمن رواج است اکنون مراسم عزاداری این شهید در چادرهای برپا شده، در حال انجام است.
وی با بیان اینکه خانواده شهید برای شناسایی پیکر پاک مهدی کلته به منطقه مرزی چالدران رفتند، تصریح کرد: پیش بینی می شود پیکر این شهید در روز های دوشنبه و یا سه شنبه وارد استان شود و در شهرستان گمیشان به خاک سپرده می شود.
توماج با اشاره به اینکه دشمن همیشه دشمنی خواهد کرد، اظهار کرد: مردم ما باید توجه داشته باشند که دشمن این مرز و بوم هیچ گاه نه قومیت و نه مذهب می شناسد و برای ضربه وارد کردن به شیعه و سنی اقدامات جدی در دستور کار خود قرار داده اند.  
وی با اشاره به اینکه شهرستان گمیشان در مجموع ۷۶ شهید تقدیم انقلاب کرده، تصریح کرد: این شهرستان دارای هفت شهید منا، دو شهید غواص دست بسته گمنام و ۶۶ شهید دوران دفاع مقدس و مرزبانی است که با شهادت شهید مهدی کلته تعداد شهدای دفاع مقدس و مرزبانی به ۶۷ شهید رسید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر