c_300_250_16777215_10_images_65260.jpg

تركمن سسي - شهردار کلاله گفت: استفاده از تمام ظرفیت ها برای برای خدمت رسانی به مردم و به تبع آن پیشرفت شهر کلاله، یکی از اهداف اولیه ما خواهد بود و در این راستا باید با مردم و مسئولین تعامل خوبی داشته باشیم.


به گزارش تركمن سسي ، عبدالحمید حق شناس شهردار كلاله در گفتگو با كلاله خبر اظهار داشت: همانطور که می دانید، شهرداری از مردم برای مردم می باشد، لذا می طلبد در زمینه فعالیت های خود تعامل مناسب با مردم داشته باشیم و آگاه سازی مردم از اقدامات صورت گرفته در شهر از جمله مواردی است که می تواند زمینه ساز این تعامل باشد.
وی افزود: پس از مردم، نیاز است تا برای رفع چالش های موجود در شهر کلاله، تعامل لازم را با مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری داشته باشیم تا به این وسیله چالش ها و آسیب های شناسایی شده شهر مرتفع شود و متذکر می شویم که کمک های مهندس غراوی نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در کنار رایزنی های ما، می تواند مشکلات لاینحل شهرداری را در زمینه اعتباری و غیره را مرتفع و حل کند.
شهردار کلاله گفت: با برنامه بودن ما برای شهرداری کلاله باعث انتخاب ما از سوی شورای شهر شد و مسلما برای محقق شدن برنامه خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.
حق شناس با اشاره به برخی از برنامه های خود در حوزه های مختلف، اظهار داشت: مبلمان شهری و فضای سبز یکی از اولویت های کاری ما است و در اینباره بازدیدهای میدانی تخصصی داشتیم و به مرور زمان تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده می شود و پس از این مرحله، وارد فاز عملیاتی خواهیم شد.
شهردار کلاله تصریح کرد: همانطور که یادآور شدیم، آگاهی مردم از فعالیت های شهرداری حق آنها است و این آگاهی سازی که مالیات های پرداختی از سوی مردم در چه زمینه هایی هزینه می شود، زمینه ساز اعتماد مردم نسبت به شهرداری خواهد شد.
حق شناس با یادآوری جایگاه شهرداری کلاله در رتبه بندی شهرداری ها، گفت: تلاش خواهیم کرد تا جایگاه شهرداری را به رتبه درخور شهر کلاله برسانیم تا به این وسیله بودجه شهرداری افزایش یابد و ما بتوانیم اعتبارات بیشتری را در زمینه عمرانی شهر هزینه کنیم.
وی ادامه داد: در بدو شروع به کار شورا و شهرداری دوره پنجم، با پروژه ادامه آسفالت کنار گذر شهر کلاله مواجه شدیم و با توجه به ایرادی که از سوی کارشناسان راهداری بر بسترسازی آسفالت در این مسیر وارد شد، چند هفته ای از فعالیت های عمرانی شهرداری صرف به سازی و ترمیم این کنار گذر شد و بحمدالله با تلاش های شبانه روزی کارکنان شهرداری، پروژه آسفالت بخش هایی از این کنارگذر به اتمام رسید.
شهردار کلاله یاداور شد: تعاملات استانی می تواند یکی از راهکارهای برون رفت از چالش ها باشد؛ لذا در این راستا با مهندس مروتی معاون عمرانی استانداری گلستان و مهندس حمیدی مدیرکل امور شوراها و شهرداری دیداری داشتیم و گام های اولیه را در جهت تعامل استانی و استفاده از ظرفیت های افراد یاد شده برداشتیم.
حق شناس اظهار داشت: شهرداری برای پیشبرد اهداف خود در حوزه های مختلف نیازمند تعامل با مسئولین است و لازم به ذکر است که در راستای یاد شده در دیداری که با محمد ابراهیمی بخشدار مرکزی داشتیم، بر تعامل دو طرفه شهرداری و بخشداری تاکید کردیم.
وی گفت: از دیدگاه ها و انتقادهای سازنده استقبال می کنیم؛ پس تلاش خواهیم کرد تا با حضور در جلسات اداری شهرستان و تشکیل جلسات هم اندیشی از ایده های مختلف در جهت بهبود کاری استفاده کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر