c_300_250_16777215_10_images_65421.jpg

تركمن سسي - رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان گفت: پنجمین بیمارستان صحرایی امسال با هدف خدمات‌رسانی، در مناطق محروم شهرستان گمیشان برپا می‌شود.


به گزارش تركمن سسي ، اسماعیل مقصودلو در جلسه با مسئولان شهرستان گمیشان در راستای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی اظهار داشت: امسال برنامه بیمارستان صحرایی در منطقه گمیشان خواهد بود و به مدت 3 روز در مناطق محروم به درمان بیماران خواهد پرداخت.
وی افزود: این پنجمین بیمارستان صحرایی است که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و همه دستگاه‌های اجرایی در مناطق محروم استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت خدمات تخصصی را به بیماران ارائه خواهد کرد،  تصریح کرد: محرومیت‌زدایی یکی از اهداف این طرح است و همه خدمات در این بیمارستان به صورت رایگان انجام می‌شود.
مقصودلو گفت: بیمارستان صحرایی یکی از برنامه‌هایی است که در مناطق محروم و مرزی نقش بسیار موثری در درمان بیماران محروم دارد.
وی اظهار کرد: هدف اصلی بسیج جامعه پزشکی ایجاد فرهنگ بسیج در جامعه پزشک و پیراپزشک و افرادی که با سلامت سر و کار دارند است که این فرهنگ، تلاش مخلصانه و بی ادعا و خستگی ناپذیر در زمینه حل مشکلات مردم در بخش سلامت است.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان گفت: اعزام تیم‌های پزشک عمومی به روستاهای دوردست شامل پرستار و پزشک ، ارائه خدمات رایگان، تقویت بنیه علمی پیراپزشکان و پزشکان با برگزاری برنامه‌های آموزشی و استقرار بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم از برنامه‌های جامعه بسیج پزشکی استان بود. / تسنيم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر