c_300_250_16777215_10_images_65424.jpg

تركمن سسي - شهردار گنبدکاووس در شرق استان گلستان از برنامه ریزی برای احداث دهکده سبز گردشگری در این شهر به مساحت تقریبی 50 هکتار در کیلومتر 15 جاده گنبد - داشلی برون خبر داد.


به گزارش تركمن سسي به نقل از ایرنا، منصور طعنه گنبدی عصر یکشنبه در معارفه خود اظهار داشت: در همین راستا توافق اولیه با منابع طبیعی و آبخیزداری گنبد برای تامین زمین مورد نیاز انجام شده است.
وی، پیگیری تکمیل جاده کنارگذر، تهیه تندیس مشاهیر و مفاخر گنبدکاووس و نصب آن در میدان های شهری، بهسازی سواحل گرگانرود و تکمیل جاده سلامت آن، احداث جاده سلامت در کمربندی صیاد شیرازی، احداث تقاطع غیر هم سطح در ورودی شهر از سمت آزادشهر، زیبا سازی شهری و خرید کارگاه سنگ شکن را از مهمترین برنامه های در دستور کار این شهرداری برشمرد.
طعنه گنبدی همچنین با ارائه گزارشی از فعالیت های سال 95 و نیمه نخست 96 شهرداری گنبدکاووس، اضافه کرد: راه اندازی کارخانه آسفالت 120 تنی، تولید و بخش 60 هزارتن یا 420 هزار متر مربع آسفالت در معابر شهری، انجام 20 هزار متر طول جدول بندی و نهر وسط و 55 هزار متر مکعب زیرسازی، نصب 31 دستگاه دوربین کنترل ترافیک و چهار چراغ فرماندهی، تجهیز کشتارگاه و پیگیری احداث پارکینگ طبقاتی خیابان خیام و دانش از جمله این اقدامات است.
وی تصریح کرد: در سایه اقدامات انجام شده در بحث جاده سلامت حاشیه گرگانرود و احداث پارک های محله ای درمناطق آسیب پذیر شهر گنبدکاووس، 47 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مادر تخصصی توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی به این شهرداری برای انجام چهار طرح دراین مناطق اختصاص یافت.
شهردار گنبدکاووس، افزایش سرانه فضای سبز شهری از 8،2 به 9،4 متر را از دیگر اقدامات یکسال و نیم گذشته این شهرداری اعلام کرد و گفت: نوسازی 200 دستگاه تاکسی فرسوده و خرید 10 دستگاه مینی بوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی، آماده سازی مکان جدید بازار هفتگی و احداث چند پارک محله ای از دیگر اقدامات شهرداری گنبدکاووس در این مدت بوده است.
بر اساس اين گزارش ، رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز دراین جلسه با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات خرداد 96 و بااشاره به وجود وحدت و صمیمت بین اعضای شورای این شهر در انتخاب شهردار، گفت: این شورا در حدود سه ماه از شروع فعالیت 60 جلسه علنی و غیر علنی برگزار کرده است.
نبی الله آخوندی، به برنامه های پیش بینی شده برای توسعه و عمران شهر گنبدکاووس نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه ها برگرفته از برنامه های اعضای شورا در زمان تبلیغات انتخابات شوراها است که بحمدالله بالای 95 درصد وحدت و اشتراک دربرنامه های اعضا که از دو ائتلاف مختلف بودند، وجود دارد.
وی افزود: از مجموع برنامه های اعضا 30 تا 40 برنامه مهم استخراج شده که تلاش برای زیباسازی شهری، تکمیل جاده سلامت حاشیه گرگانرود و نیز احداث جاده سلامت کمربندی شهید صیاد شیرازی، ساماندهی مسافرکش های شخصی، همسان سازی پیاده روها، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و تصویب سیاست های تشویقی برای تسویه بدهی افراد حقیقی و حقوقی به شهرداری از آن جمله است.
 در این جلسه میزان بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب اسناد اعتباری به شهرداری گنبدکاووس مبلغ 103 میلیارد ریال اعلام شد.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر