c_300_250_16777215_10_images_65495.jpg

تركمن سسي - دانشگاه پيام نور آق قلا كه از سال 1386 فعاليت خود را آغاز كرده و تاكنون بيش از 700 نفر دانش آموخته تحويل جامعه داده هنوز در ساختمان استيجاري فعاليت مي كند.


رضا پقه مسئول آموزش دانشگاه  در گفتگو با خبرنگار تركمن سسي اظهار كرد: يكي از مشكلات عمده دانشگاه پيام نور آق قلا استيجاري بودن مکان فعلی دانشگاه و نبود فضای مناسب اداری و آموزشی است و محدوديت هاي زيادي در پذيرش دانشجو داريم و فضاي فعلي در شان تنها دانشگاه دولتي شهرستان آق قلا نيست.
مسئول آموزش دانشگاه پيام نور افزود: البته به همت اعضاي هيات امناي دانشگاه پيام نور آق قلا به ويژه حاج حكيم موحد به عنوان رئيس هيات امنا پيگيري هاي جدي در حال انجام است كه انصافا جاي تشكر دارد و برخي مقدمات كار نيز انجام شده تا با همكاري راه و شهرسازي يك قطعه زمين 2 و نيم هكتاري در ابتداي جاده اينچه برون جهت احداث ساختمان دانشگاه تخصيص داده شود.
رضا پقه خاطر نشان كرد: داشتن مجوز دانشگاه دولتي نعمت آموزشي بزرگي براي شهرستان است و اين را بايد قدر بدانيم و تلاش بكنيم تا اثري ماندگار براي آينده ساران و فرزندان اين خطه ايجاد نماييم و علاوه بر همكاري مسئولين شهرستاني ، انتظار داريم خيرين منطقه در جهت احداث ساختمان دانشگاه و گسترش فضاي اداري و آموزشي در خور شان شهرستان آق قلا مشاركت نمايند.
وي با اعلام اينكه در حال حاضر دانشگاه پيام نور آق قلا در 9 رشته تحصيلي داراي بيش از 300 نفر دانشجو است ادامه داد: ما در حال حاضر به لحاظ فضاي اداري و آموزشي محدوديت هاي زيادي داريم و به لطف خدا با تامين زمين مورد نظر و احداث ساختمان دانشگاه ، به تدريج به سمت پذيرش دانشجوي بيشتر و ارائه رشته هاي تحصيلي افزون تر و نيز تحصيلات تكميلي خواهيم رفت.
رضا پقه در پايان تصريح كرد: تمام سعي مجموعه همكاران ما در دانشگاه و هيات امناي دانشگاه در جهت ايجاد فضايي آموزشي در شان مردم فرهيخته اين شهرستان و نيز اعتلاي علمي و فرهنگي منطقه است .


 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر