c_300_250_16777215_10_images_65500.jpg

ترکمن سسی - مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهرستان قدس در استان تهران با فرا رسیدن “هفته وحدت و همدلی” از برگزاری یادواره شهید شاخص ۱۳۹۶ شهیده مرجان نازقلچی در شهرک دانش شهرستان قدس خبر داد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، شهیده مرجان نازقلچی (فرماندار فقید بندر ترکمن) و از شهدای فاجعه خونین منا مرجان نازقلچی فرماندار فقید شهرستان ترکمن که از بانوان قوم ترکمن و اهل سنت است، نخستین فرماندار زن در شمال ایران و سومین فرماندار زن در کل کشور در دولت تدبیر و امید بود.
سمیه مافی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهرستان قدس بیان کرد: در راستای نیاز امروز انقلاب وحدت، همدلی، تعامل و در کنار هم کار کردن است و با فرا رسیدن “هفته وحدت و همدلی” بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهرستان یادواره شهیده مرجان نازقلچی از شهدای فاجعه خونین منا نهم آذر ماه ۹۶ ساعت ۹ صبح واقع در شهرستان قدس، شهرک دانش ،خیابان شهید فعال، جنب سالن ورزشی برگزار می کند.
مافی افزود: گرامی باد هفته وحدت، که همه نور و سرور است مایه انسجام ملت و فشردگی صفوف و بازدارنده جامعه از گسست و پراکندگی و رو در رویی که خواست دشمن است و پیام «رسالت» و «ندای امامت» را به گوش انسان ها می رساند و در متن تاریخ و بستر زمان، جاودانه می سازد.
مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهرستان قدس خاطر نشان کرد: هفته وحدت، مشتی محکم بر دهان دشمنانی است که در تفرقه مردم، خواب سیادت و سالاری خویش را می بینند و سودا و رویای «تفرقه بینداز و حکومت کن» را در سر می پرورانند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهیده نازقلچی موفق به دریافت لوح سپاس از دفتر رهبر معظم انقلاب به سبب ارسال مقاله “نقش رهبری در اتحاد امت واحده اسلامی” شده است گفت: فرماندار فقید بندر ترکمن جدای از مسئولیت سیاسی طی سالهای گذشته در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز مشارکت فعالانه داشت، وی همچنین به عنوان نائب رییس کمیته سازمان نهاد بانوان مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور فعالیت داشت
وی تصریح کرد: مهمترین کار شناخت دشمن است و اگر کسی دشمن و راههای نفوذ آن را شناخت، می تواند برای جلوگیری از آسیب دیدن اقدامهایی را انجام دهد و از وقوع حادثه و اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر