c_300_250_16777215_10_images_65532.jpg

تركمن سسي - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک، سالروز ولادت با سعادت رحمت للعالمین، پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه واله وسلم و  آغاز هفته وحدت را به عموم مسلمانان جهان تبریک گفتند و اظهار داشتند: همدلی و وحدت، بزرگترین یادگار نبی مکرم اسلام و گلستان، نمادی از این اتحاد، یکرنگی و محبت مسلمین است.


به گزارش تركمن سسي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه واله وسلم، طلیعه حرکت جهان به سوی مهربانی، آرامش، تقوا و انسانیت بود.
بی تردید میلاد پیامبر صلح و مهربانی، نقطه اتصال تمامی مسلمین و زمینه اتحاد و نوع دوستی است و ملت های مسلمان باید این اتفاق فرخنده را به فال نیک گرفته و از آن در مسیر برادری و زندگی مسالمت آمیز بهره جویند.
استان گلستان به عنوان رنگین کمان اقوام ایران زمین، نمادی از اتحاد و مصداقی از اندیشه و کردار وحدت آفرین حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم محسوب می شود.
اینجانبان ضمن تبریک ایام فرخنده هفته وحدت به تمامی گلستانی ها ، امیدواریم همدلی و وحدت موجود در استان به عنوان بزرگترین یادگار نبی مکرم اسلام بتواند همچون گذشته زمینه ساز توسعه استان در بخش های مختلف باشد و گلستان در آینده ای نزدیک به استانی شاخص از نظر رشد و پیشرفت در کشور تبدیل گردد.
 
 
 
سید کاظم نورمفیدی                                      سید مناف هاشمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان           استاندار گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر