c_300_250_16777215_10_images_65543.jpg

تركمن سسي - نماینده سابق مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های رفتاری امام جمعه فقید این شهرستان، گفت: حجت‌الاسلام سبحانی فراتر از امامت جمعه با مسوولان رفیق بودند.


به گزارش تركمن سسي ، عبدالله رستگار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به ارتحال ملکوتی و جان‌سوز امام جمعه فقید شهرستان گنبدکاووس حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی و سوگوار شدن همه مردم شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس، با عرض تسلیت به این مناسبت، اظهار کرد: به معنای واقعی کلمه همه مردم شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس از رحلت این عالم ربانی غمگین و ناراحت هستند و در این مصیبت به شدت دچار اندوه شده‌اند.
وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی انصافا شخصیتی بی‌تکلف بودند، افزود: ایشان همواره دغدغه رفع مشکلات مردم را داشتند و به ما توصیه می‌کردند که مشکلات مردم را با جانِ دل گوش کرده و برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
نماینده سابق مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در خاطرم هست هرگاه توفیق دیدار ایشان نصیبمان می‌شد ایشان پیگیر مطالبات مردمی و مباحث کلان شهرستان بودند، خاطرنشان کرد: پس از طرح این مسائل ایشان تا رفع نهایی مشکلات و تحقق مطالبات شهرستانی همواره با پیگیری‌های تلفنی به صورت مرحله به مرحله به دنبال حل مساله بودند.
رستگار با اشاره به اینکه ایشان در موضوع ایجاد راه آهن گنبدکاووس و اتصال آن به خط ریلی کشور به شدت پیگیر مساله بودند، ادامه داد: در این خصوص حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی نامه‌ها و درخواست‌های متعددی را به مسوولان درجه یک کشوری داده بودند و هر مسوولی که به استان گلستان وارد می‌شدند ایشان مطالبات مردم را به او گوش‌زد می‌کردند.
وی با تاکید بر اشراف کامل نیازمندی‌ها و مطالبات مردم در شهرستان گنبدکاووس توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی، تصریح کرد: ایشان فراتر از یک امام جمعه به عنوان یک روحانی وارسته و صمیمی همواره راهنما، دوست، یاور و باعث دلگرمی همه ما مسوولان بودند و در زمانی که همه ما انگیزه و انرژی کم می‌آوردیم حضور پر قدرت ایشان در صحنه و دلگرمی‌هایشان برای ما امیدبخش بود.
نماینده سابق مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایشان با مردم مهربان و متواضع برخورد می‌کرد، گفت: این محبت و مهربانی موجب شده بود همه اقشار مردم از ایشان خاطرات بسیار خوبی از ایشان را در خاطر داشته باشند.
گفتنی است مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی امام جمعه فقید شهرستان گنبدکاووس که از سال 1346 در جریان مبارزات انقلابی در کنار رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کرد در سال 1372 به عنوان امام جمعه گنبدکاووس منصوب شد و پس از 23 سال خدمت به مردم این شهرستان در مردادماه سال 1395 به علت کسالت و بیماری خدمتگزاری در این مسند را به حجت‌الاسلام محمود ترابی واگذار کرد.
او در بامداد سوم آذر سال جاری به علت بیماری شدید تنفسی و ریوی در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس جان به جان آفرین تسلیم کرد و به جمع یاران و همرزمان شهید و انقلابی‌اش پیوست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر