c_300_250_16777215_10_images_65553.jpg

ترکمن سسی- حاج مدد آخوند هوشمند اظهار کرد: هفته وحدت اهمیت زیادی در بین مسلمین بالاخص جمهوری اسلامی دارد. دشمنان اسلام هزینه های زیادی صرف از بین بردن وحدت کرده اند.


به گزارش ترکمن سی ، حاج آخوند هوشمند به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: امروزه ما در برهه از از زمان زندگی می کنیم که دشمنان اسلام مخصوصاً وهابت همه روزه در حال ایجاد نقاق و تفرقه و ایجاد رخنه در صفوف مسلمانان هستند. لحظه ای اگر در این خصوص غفلت کنیم دچار ضرر خواهیم شد.
وی ادامه داد: منشاء وحدت ما امروزه پیامبر(ص) گرامی اسلام است، همانطوری که مقام معظم رهبری در بیان وحدت شیعه و سنی تاکیدات فراوانی داشته است، ما هم با پیروی از دستوراتش در راه تقویت اسلام بکوشیم.
امام جمعه اینچه برون با بیان اینکه دشمن لحظه ای از فعالیتش غافل نم یشود خاطر نشان کرد: وحدت در دلهای شیعه و سنی باعث می شود که اقدامات وهابت خنثی شود، اگر این همراهی، دوستی و مروت نباشد دانسته و یا ندانسته در جهت اهداف آنان گام بر می داریم.
این روحانی اهل سنت ابراز کرد: دید و بازدید مسلمانان در این روز و برگزاری مراسماتی به صورت دسته جمعی به مناسبت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) باعث می شود تا همدلی در بین امت اسلامی افزایش یابد.
هوشمند با بیان این مطلب که غایت و هدف وحدت تقویت اسلام است متذکر شد: اهمیت دادن به وحدت سودش مختص به شیعه یا مختص به سنی نیست، بلکه اگر وحدت در دلهای مسلمین را تقویت کنیم این اسلام است که نهایتاً تقویت می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر