c_300_250_16777215_10_images_65586.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه آق قلا گفت: ایران مرکز بیداری اسلامی برای همه مسلمانان بوده و پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر توطئه تکفیری آمریکایی ناشی از زنده نگه داشتن شعائر الهی در بین نیرو‌های رزمنده ایرانی و سایر رزمندگان بود.


به گزارش ترکمن سسی، عبدالرزاق آخوند رهبر، ظهر امروز در سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی در سالن اجلاس سران افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای عمل به رهنمود‌های امام خمینی (ره) حرکتی در ایران شکل گرفت که شعله‌های این حرکت عظیم تمام جهان اسلام را در برگرفت.
وی گفت: موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران هم اکنون کشور‌های منطقه را در برگرفته است و این امر موجب نگرانی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا شده است.
این روحانی اهل سنت کشور افزود: در این شرایط جهان اسلام برگزاری کنفرانس وحدت بسیار لازم و ضروری است زیرا دانشمندان و علمای جهان اسلام را دور هم جمع آورده است تا برای آینده امت اسلامی و تقویت پایه‌های وحدت تصمیم گیری کنند.
آخوند رهبر گفت: امت اسلامی به عنوان یک زنجیره به هم پیوسته هستند که اگر یکی از حلقه‌های این زنجیره بگسلد نمی‌توانیم به استحکام این زنجیره امیدوار باشیم لذا انتظار می‌رود علمای جهان اسلام با رونشگری‌های خویش بر تقویت پایه‌های وحدت در جامعه نقش آفرینی نمایند.
وی افزود: آشناکردن عامه مردم با مبانی هویت بخش اسلامی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ایفا می‌کند و تا زمانی که علمای اسلامی نقش محوری خویش را ایفا کنند توطئه‌های جبهه استکبار یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.
امام جمعه آق قلا در بخشی دیگر از سخنان خود به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در کشور‌های سوریه و عراق و نابودی حکومت داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: نقش محوری جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان جبهه مقاومت در خلق این پیروزی‌ها بسیار کلیدی و مهم بود و می‌توان گفت که این پیروزی‌ها نتیجه حفظ شعائر الهی و زنده بودن آموزه‌های ناب اسلامی در بین رزمندگان جبهه مقاومت بود.
آخوند رهبر نابودی توطئه داعش و پیروزی‌های جبهه مقاومت را ثمره عمل به منویات آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) عنوان کرد و افزود: امیدواریم روز به روز بر تقویت ارتباطات علمای جهان اسلامی افزوده شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر