c_300_250_16777215_10_images_65252.jpg

تركمن سسي- تا چند روز آینده بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2017 این بار از دید روزنامه نگاران و نویسندگان با مشارکت شبکه تلویزیونی چین از بین پنج کاندیدای نهایی انتخاب می شود.


به گزارش تركمن سسي به نقل از "ورزش سه"، شبکه تیتان اسپورت چین با همکاری و مشارکت فاکس اسپورت آسیا تا روز پنجم ژانویه 2018 (16 دی ماه 96) بهترین بازیکن سال آسیا را از بین 5 نامزد نهایی که از دید روزنامه نگاران در فهرست اصلی قرار گرفتند را انتخاب و معرفی خواهد کرد.
در فهرست نهایی نامزدهای انتخاب مرد سال آسیا در سال 2017 نام یکی از ستاره های جوان ایران نیز دیده می شود. سردار آزمون مهاجم اول ایران و باشگاه روبین کازان روسیه بازیکنی است که شرکت کنندگان در این نظرسنجی نامش را در بین چهار بازیکن دیگر قرار دادند تا این شانس را داشته باشد که به افتخار بزرگی برسد.
علاوه بر ستاره ایرانی نام چهار بازیکن دیگر همچون سون هیونگ مین (کره جنوبی) از باشگاه تاتنهام انگلیس، عمر الخریبین (سوریه) از باشگاه الهلال عربستان، پائولینیو(برزیل) ستاره سابق باشگاه گوانگ ژو چین و کنونی بارسلونا در کنار رافائل داسیلوا (برزیل) از باشگاه اوراواردز ژاپن نیز در فهرست نهایی انتخاب مرد سال آسیا توسط شبکه تلویزیونی تیتان اسپورت چین و فاکس اسپورت آسیا دیده می شود.
بنا به اعلام قبلی قرار است مرد سال آسیا در ویژه برنامه ای در این شبکه تلویزیونی روز پنجم ژانویه در چین انتخاب و رسما معرفی شود از همین رو باید منتظر ماند و دید رقابت سردار آزمون با چهار رقیب سرشناسی که در این فهرست دیده می شود در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر