c_300_250_16777215_10_images_65831.jpg
تركمن سسي - نماینده کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد به شرایط اقتصادی درچارچوب قانون حق همه مردم بوده، اما خسارت به اموال عمومی و خدشه به امنیت پذیرفتنی نیست و موجب سوءاستفاده دشمنان است.


به گزارش تركمن سسي ، رامین نورقلی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اعتراض به مشکلات اقتصادی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، حقی قانونی بوده که مورد قبول همه مسئولین کشور است و باید به این حق مردم احترام گذاشت.
نماینده حوزه انتخابیه غرب استان گلستان افزود: عده ای از این حق سوء استفاده کرده و باعث وارد شدن خسارت به بیت المال و خدشه به امنیت ملی شدند که این مقوله پذیرفتنی نیست.
وی تاکید کرد که هر گونه تخریب و حرکت خشن و پیگیری از راه های غیرمتعارف محکوم است و دست زدن به چنین کارهایی زمینه سوء استفاده دشمنان کشور و نظام را فراهم می کند.
نورقلی پور در این زمینه به حمایت و استقبال دولت آمریکا از ناآرامی اشاره کرد و گفت: باید از هر گونه اقدامی که موجب سوء استفاده دشمن است، خودداری شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر