c_300_250_16777215_10_images_65262.jpg

تركمن سسي- امام جمعه اهل سنت قره تپه بندر ترکمن، گفت: در دفاع هوشمندانه از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی، دشمن شناسی نقش بسیار موثر و مهمی ایفا می کند.


به گزارش تركمن سسي ، «آخوند عبدالجبار میرابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب ، اظهار کرد: شناخت صحیح از دشمنان و کسانی که با آنان در ارتباط هستند به ما در شناخت ماهیت ترفندهای آنان این کمک را می کند که خودمان را برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده کنیم.

به گفته وی؛ افزایش توان نظامی و فرهنگی در برابر تهدیدات پلید دشمنان از توصیه های اکید اسلام برای مسلمین است.

مدیر حوزه علمیه حامد قره تپه با یادآوری اینکه ایجاد تفرقه و جدایی در بین مومنان از ابزارهای توانمند دشمنان در طول زندگی بشریت بوده است، تصریح کرد: دامن زدن به اختلافات قومی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی موفقیت هایی فراوانی را نصیب جبهه باطل و خسارات زیادی را هم متوجه جبهه حق کرده است.

وی، افزود: ضررهایی که در اثر ایجاد اختلاف و تشتت در جامعه بوجود می آید گاهی وقت ها آنقدر بالا است که سرنوشتی فلاکت بار را برای انسان ها رقم می زند.

به گفته وی؛ فقط همگرایی می تواند با پراکندگی افراد جامعه مقابله کرده و اقتدار و عزت آنها را به منصه ظهور برساند.

آخوند میرابی با اشاره به وجود برخی نارضایتی های اجتماعی و نگرانی های اقتصادی مردم، ابراز کرد: رسیدگی به وضع زندگی و معیشت مردم از وظایف مسئولان نظام است و نباید در ارائه خدمات به شهروندان کوتاهی صورت گیرد.

وی، ادامه داد: مردم پایه ها و حامیان اصلی انقلاب و نظام هستند و حکومت بدون مردم نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.

به گفته وی؛ جمهوری اسلامی از بدو تاسیس تاکنون همواره از سوی قدرت های غربی در تحریم بوده است؛ ولی هیچ فشاری از جانب آنها توان به زانو در آوردن انقلاب اسلامی با پشتیبان مردمی آنرا نخواهد داشت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر