c_300_250_16777215_10_images_65861.jpg

ترکمن سسی- طی مراسمی در سالن فرمانداری شهرستان بندرترکمن امروز یکشنبه 17 دی ماه عبدالقدیر اونق به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بندرترکمن منصوب شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی در این مراسم که با حضور الیاس هیوه چی فرماندار بندرترکمن و برزمینی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد عبدالقدیر اونق با حکم مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به عنوان رئیس جدید  اداره ورزش و جوانان بندرترکمن منصوب شد.
گفتنی است عبدالقدیر اونق دارای مدرک کاردانی علوم ورزشی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و در سوابق خدمتی خود کارشناس واحد اداره نظارت ورزش ، عضویت در کانون استعداد یابی ورزش استان در اداره کل تربیت بدنی و هیئت های ورزش والیبال، قایقرانی، دوچرخه سواری، نجات غریق استان را در کارنامه دارد و نیز به عنوان عامل ذیحساب ادارات ورزش و جوانان در چند شهرستان خدمت نموده است.
پیش از این فرشید استادی کم ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ترکمن را به عهده داشته است.


دیدگاه‌ها  

+1 #1 بندرترکمن چی 1396-10-17 22:32
این عبدالقدیر اونق اصلاح طلب هست و یا بر اساس لیاقت انتخاب شده؟!
نقل قول کردن
+1 #2 ترکمن اوغلی 1396-10-18 22:52
قادیر اونق یکی از نیروهای پرتلاش بدنه ی ورزش و جوانان استان و نیز از فعالین سیاسی و اجتماعی خوش فکر منطقه ترکمن صحراست.ما این انتصاب را به فال نیک می گیریم و به این چهره شاخص غرب استان در عرصه ی مدیریت ورزشی شهرستان بندرترکمن آرزوی توفیق داریم.قطعا در چند سال آتی تاثیر این انتصاب و انتخاب شایسته دکتر طیبی را در تحول مثبت ورزشی در بندرترکمن شاهد خواهیم بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر