c_300_250_16777215_10_images_65865.jpg

ترکمن سسی- نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و حکومت جمهوری اسلامی ایران یک پیکر هستند و نمی توان هیچ یک را از هم جدا کرد.


به گزارش ترکمن سسی ، نبی هزارجریبی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،درخصوص سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از مردم قم به مناسبت قیام 19 دی ماه، اظهار داشت:مردم و حکومت جمهوری اسلامی ایران یک پیکر هستند و نمی توان هیچ یک را از هم جدا کرد، بلکه صورت واحد عمل می‌کنند.
نماینده مردم گرگان،آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم به عنوان ید واحد با رهبری حضرت امام خمینی(ره) بر حکومت شاهنشاهی غلبه کردند،بیان کرد:ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی پای کار ایستادند و دفاع مقدس را پیش بردند و در همه مناسبات های ملی و مذهبی حضور داشتند.
وی افزود: در دوران رهبری مقام عظمای ولایت نیز مردم همیشه پای انقلاب و رهبری بوده‌اند و در راهپیمایی های اخیر نیز در مقابل آشوبگران ایستادند.
هزارجریبی با بیان اینکه بعنوان یک فرزند شهید؛ معتقدم مسئولان باید با جدیت بیشتری برای مردم کار کنند، متذکر شد: اعتراضاتی که در کشور رخ داد،خواسته مردم را مشخص کرد؛زیرا چندین میلیون جوان بیکار در کشور وجود دارند که سن ازدواج آن‌ها گذشته است و این امر مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد.
عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه مسئولان این است که توجه بیشتری به مردم کنند و متخلفین نیز به اشد مجازات برسند،گفت: مسئولی که تخلفی را انجام می‌دهد؛باید محاکمه علنی شود و مجازات سنگینی را تحمل کند؛ولی متاسفانه در برخی موارد شاهد سیاسی کاری هستیم./

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر