c_300_250_16777215_10_images_65884.jpg

ترکمن سسی-  رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال برای نخستین بار کارگاه سبک زندگی قرآنی در گرگان برگزار شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری شبستان ، سید مصطفی حسینی واعظ، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان، امروز(20 دی) در جمع خبرنگاران گفت: امروز همزمان دو کارگاه با حضور طلاب حوزه علمیه، مدیران موسسات قرآن کریم، قاریان و حافظان قرآن کریم در مرکز گلستان برگزار شد که در این کارگاه ها در زمینه مهارت با قرآن صحبت شد.
 
وی با بیان اینکه امسال این کارگاه برای نخستین بار در گلستان برپا شده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده سعی داریم تا پایان سال بیش از 20 کارگاه دیگر با محوریت سبک زندگی قرآن کریم در شهرهای مختلف استان برگزار کنیم.
 
حسینی واعظ با بیان اینکه طرح ها و برنامه های خوبی در زمینه تدبر، فهم قرآن و پرداختن به محتوا آیات قرآن کریم در دستور کار سازمان دارالقرآن کریم قرار گرفته است، اظهارداشت: ترویج سبک زندگی قرآنی و مهارت زندگی با قرآن یکی از برنامه های مهم این سازمان به شمار می رود.
 
وی تصریح کرد: امروز با آنچه که باید محقق شود بسیار فاصله زیادی داریم که برای برطرف کردن این نقص نیازمند به زمان هستیم. اکنون با حضور قاریان، علاقه مندان و متخصصان قرآن کریم در حال طرح موضوع هستیم تا کم کم منجر به یار گیری شود و در آینده نزدیک دوره های تربیت مربی سبک زندگی قرآنی را برگزار کنیم.
 
گفتنی است، این کارگاه فردا در شهرهای آزادشهر و گنبدکاووس به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر