c_300_250_16777215_10_images_65886.jpg

ترکمن سسی- درحین برگزاری مسابقات سوارکاری در هفته هفدهم دو گروه از کسانی که در کار شرط بندی بودند با هم در گیر شدند .


در هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس بین قماربازان در مسابقات سوارکاری شهرستان گنبدکاووس درگیری و اختلاف به وجود آمد که ماموران نیروی انتظامی درصدد برطرف کردن مشکل شدند و بر اثر آن ۲ نفر از آنها مجروح شدند.
به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبر ورزشی، چند نفر از قماربازان شهر تاتار و گنبدکاووس برای شرط‌بندی دچار اختلاف می‌شوند و با قمه و چماق و دیگر سلاح سرد با هم درگیر می‌شوند. ماموران نیروی انتظامی که در محل سوارکاری در جهت امنیت سوارکاری بودند برای برطرف کردن اختلاف و جلوگیری از درگیری وارد محل می‌شوند.
یکی از این افراد با سلاح شکاری خود ۲ نفر از ماموران نیروی انتظامی را از قسمت‌های دست، بازو و کتف مجروح می‌کند.در این درگیری ۴ نفر از قماربازان نیز مجروح می‌شوند که به همراه ۲ مامور نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل و بستری می‌شوند.
به گزارش ترکمن سسی و حسب اعلام سرهنگ محمود علیفرد فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس به خبرنگار صدا و سیما , 5 نفر از عاملان این نزاع دستگیر و یکی از عاملان تیراندازی به ماموران متواری شده است .

گفتنی است این حاشیه بعد از ظهر پنج شنبه در میدان اسبدوانی گنبدکاووس رخ داده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر