c_300_250_16777215_10_images_65892.jpg

تركمن سسي- تعدادي از فعالان اجتماعي تركمن عصر چهارشنبه 20 دي ماه با حجت الاسلام و المسلمين حاج آقا يونسي ديدار و گفتگو كردند.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي در اين ديدار صميمي مشاور رئيس جمهور در امور اقوام و اقليت هاي ديني و مذهبي با اشاره به نقش آفريني قوم تركمن در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي از دفاع مقدس تا مشاركت گسترده در ادوار انتخابات برگزار شده ، اظهار كرد: قوم تركمن به عنوان يك قوم ايراني در ادوار تاريخ همواره تاثير گذار بوده است و تركمن ها داراي فرهنگ قومي خود و چهره هاي فاخر فرهنگي هستند.
حاج آقا يونسي از مختومقلي فراغي به عنوان يكي از شاعران بزرگ ايراني نام برد و ابراز اميدواري كرد: در آيين نكوداشت آن شاعر نامي به اتفاق مجموعه همكاران خود در مشاوري اقوام حضور يابیم و از نزديك شاهد تكريم مفاخر فرهنگي ادبي كشورمان باشيم.
عبدالرحيم نيازي ساعي ، مسئول بنياد مختومقلي فراغي نیز در اين ديدار ضمن اعلام آمادگي بنياد مختومقلي فراغي براي همكاري در پيشبرد اهداف مشاورت در حوزه ي اقوام از حاج آقا يونسي و همكاران وي براي حضور در مراسم آتي نكوداشت مختومقلي كه اواخر ارديبهشت ماه هرسال در زادگاه آْن شاعر و در آق توقاي شهرستان مراوه تپه برگزار مي شود دعوت به عمل آورد.
گفتني است در اين دیدار كه در دفتر مشاور رئيس جمهور برگزار گرديد دكتر باقريان معاون اقوام و اهل سنت مشاورت ، عاشور و مليحه اتك پور از فعالان تركمن در گرگان و آق قلا  حضور داشتند.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 علی 1396-10-25 09:47
فقط نشست
چه فایده ای دارد؟!!!!
نتیجه این نشست چی شد؟!!!
متاسفانه بعضی از فعالان ما هنوز این را نفهمیدند!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر