c_300_250_16777215_10_images_65911.jpg

ترکمن سسی- ائمه جمعه اهل سنت شهرستان بندرترکمن تقویت، توسعه و جذب جوانان در مسجد را یکی از مهمترین اقدام در جنگ نرم قلمداد کرده اند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از طوبی گلستان؛ آخوند قربان محمد اونق در جمع علمای اهل سنت شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: شیطان هر کجا که یاد خدا باشد عقب نشینی می کند، هیچ گاه نباید از یاد خدا غافل شد.
امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن تاکید کرد: مسجد سنگر مسلمانان است اگر مسجد را خالی نکنیم شیطان نمی تداند بر ما غلبه کند .مسلمانان باید برای حفظ ایمان هم خدا را داشته باشند هم قرآن و هم مسجد را، جمع این موارد پشت هر دشمنی را سست می کند.
آخوند عبدالرحمن کر هم ضمن تقدیر و تشکر از حضار و علماء افزود: در اسلام مسجد جایگاه بزرگی دارد در این برهه از زمان که همه به ایمان و فرهنگ مسلمین هجوم آوردند باید همه دغدغه داشته باشیم که این مسجد واین محور را پر رونق نگه داریم.
کر اضافه کرد: در هر عصری کفار با اسلام دشمنی می کنند در هر مسیری آنها تلاش کردند که به اسلام ضربه بزنند وما باید هوشیار باشیم که چکار کنیم جوانان به مسجد اشتیاق پیدا کنند، در مقابله با دشمن در جنگ نرم بهترین کار تقویت مسجد است.
وی با بیان این مطلب کهکسی که در مسجد حضور دارد می توان شهادت داد که او فرد با ایمانی است افزود: حضور جوانان در مساجد و در وعظ وخطابه علما کم است اگر جوانان را با مسجد مأنوس نکنیم آنها در پای ماهواره و فضای مجازی 24 ساعته حضور دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر