c_300_250_16777215_10_images_65915.jpg

ترکمن سسی -  دریانورد ترکمن شاغل در شرکت ملی نفتکش ایران ، حادثه غمبار جان باختن شهادت گونه جمعی از همکاران خود در نفتکش سانچی را به عموم ملت ایران به ویژه به خانواده‌های شریف عزیزان از دست رفته تسلیت گفت.


به گزارش ترکمن سسی ، غفور دانشمند افسر عرشه و دریانورد ترکمن اهل شهرستان گنبدکاووس با ارسال پیامی به پایگاه خبری ترکمن سسی ضمن ابراز اندوه و تاثر فراوان، ضایعه دلخراش از دست‌دادن جمعی از بهترین همکاران خود و دریانوردان عزیز شرکت ملی نفتکش را به خانواده‌های داغدار و همکاران ارجمندشان تسلیت گفت.
وی افزود: جمعی از عزیزان تلاش گر در عرصه اقتصادی در کشتی نفتکش سانچی که در آبهای سواحل شرقی چین دچار سانحه و حریق شدند، علیرغم کوشش های انجام شده برای نجات جان این عزیزان در کمال ناباوری و مظلومانه از دست رفتند و مجموعه همکاران در شرکت ملی نفتکش و ملت ایران را داغدار کردند.از خداوند بزرگ برای روح بلند آن عزیزان علو درجات و برای خانواده های داغدار و بازماندگان این حادثه جانکاه شکیبایی و اجر مسئلت می‌نمایم.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر