c_300_250_16777215_10_images_65926.jpg

ترکمن سسی- یک شهروند گلستانی طی یاداشتی درباره ی برخی هجمه ها به انتصاب اخیر میرمحمد غراوی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان واکنش نشان داده و اظهار کرد: دور از انصاف دیدم در خصوص هجمه ها به این انتصاب سکوت بکنم.

این شهروند گلستانی که خواسته است نام وی در این پایگاه خبری محفوظ بماند ، در این یاداشت نوشته است:

بنام خدا
نشریه وزین ترکمن سسی- با سلام واحترام:
با توجه به مباحث منتشر شده در برخی کانالها و سایتها ی خبری استان در خصوص انتصاب آقای مهندس میرمحمدغراوی به سمت معاونت عمرانی استانداری،اینجانب که سالها در بدنه کارشناسی یکی از ادارات استان خدمت می نمودم و هیچگونه آشنایی و نسبتی با ایشان ندارم ، با توجه به رشته شغلی خود در سالیان قبل در جریان برخی  اقدامات ایشان بوده ام ،  برخود فرض دانستم مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی و روشن ساختن اذهان مردم شریف استان خصوصاً ترکمنهای غیور استان ، از طریق آن نشریه پرمخاطب به آگاهی برسانم.هرچند ممکن است برخی ناراحت باشند امابا توجه به شناخت عملکرد ایشان ، دور از انصاف دیدم  که در خصوص هجمه ها سکوت کنم و دم فرو بندم .وبرآن شدم تابدون هماهنگی با احدی ، راساً برخی خدمات ایشان را (بعنوان یک شاهد) متذکرشوم:
قبل از آنکه آقای مهندس غراوی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی شوند ، بنده و برخی دوستان از ایشان شناختی نداشتیم.در اوایل انتصاب ایشان به سمت معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ، از برخی دوستان شنیدم که می گفتند : واقعاً جای تاسف دارد که در چنین وزارتخانه ای و درچنین جایگاه تخصصی ، شخصی در سطح کارشناسی و فردی که سیاسی (استاندار) بوده ، به این سمت منصوب گردد.
روزها و ماهها گذشت و آقای مهندس غراوی در حوزه مدیریت جدید خود در سطح ملی به حدی عالی کار کردند که تقریبا تمامی همکاران حوزه مدیریتی ایشان در استانها از ایشان بعنوان مدیری متخصص ، بسیار توانمند ،پرتلاش ،متواضع ، متعهد و کارگشا یاد می کردند.
ایشان در آن دوران هم در سطح ملی خدمات فراوان انجام دادند و هم در سطح استانها .گواه این موضوع مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران می باشد که درمقایسه با دوره های قبل و بعد از ایشان ، هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت بیشتر و موثرتر از مصوبات دیگر است.در آن دوران خصوصاً کارهای بزرگی برای بیشتر شهرهای استان گلستان ،خصوصاً گرگان و گنبد انجام دادند که کمتر  کسی درجریان آنها بوده و هست .مطمئناً خیلی ها باور نمی کنند اما خداوند بزرگ را شاهد میگیرم که اگر زحمات و پیگیریهای شجاعانه ودلسوزانه  ، درایت،کاردانی ومقاومت های یک تنه ایشان نبود ، مشکلات بسیار زیادی برای مردم استان و خصوصاً برای بسیاری از مردم دو شهر گرگان و گنبد ایجاد میشد ، دربرخی نقاط محیط زیست بشدت آسیب می دید.دربرخی مناطق سرمایه های مردم دچار خسارت شدید میشد.
بعدها همان دوستانی که در ابتدا ایشان را فردی سیاسی و نالایق میدانستند ،همگی اذعان نمودند که ایشان یکی از بهترین ،قویترین ،پرتلاش ترین و موثرترین معاون وزرائی بوده که تا آن زمان یک وزارتخانه به خود دیده و بعد از آن هم بارها شنیدم که متخصصین صاحب نظر استان از ایشان وزحماتشان بسیار به نیکی یاد می کردند و آرزوی بازگشت دوباره ایشان را داشتند.
امروز ایشان بانهایت تواضع در استان خودشان قبول مسولیت نموده اند تا از نزدیک به مردم استان خود ومناطق محروم خدمت نمایند.حال ما را چه شده که چنین مدیری را اماج حملات خود قرار میدهیم؟ آیا همه ما وگروهها واحزاب داعیه ای جز خدمت به محرومین  و مردم شریف استان (بدون تبعیض )داریم؟ بنده با ایشان هیچ نسبتی وآشنائی ندارم و حتی همشهری و همزبان هم نیستم وحتی فکر نکنم ایشان بنده را بشناسند ، اما حقیقتاً درجریان اقدامات مثبت وچشمگیر ایشان بوده ام و اگر اینجا مطلبی نوشتم صرفاًازآن روست که مردم عزیز خدمتگزاران واقعی خودرا بشناسند و قدر ایشان را به واقع بدانند.
درپایان درخواست این حقیر از همه فعالان سیاسی و مردم عزیز استان وخصوصاًمردم شریف ومنصف ترکمن صحرا آنست که زود قضاوت نکنیم،یک طرفه به قاضی نرویم وفضا را علیه ایشان مسموم نکنیم .آنچه اهمیت دارد تخصص، تجربه ، تعهد ، مدیریت توانمند،خدمت صادقانه و بی ریا است که ایشان با تواضع و نیت خالصانه وتوان بسیار بالای مدیریتی خود این شرایط رادارند ودرخدمت به خلق خدا همه را یکسان می دانند وازنظراینجانب ، برای ایشان آنچه اهمیت دارد خدمت است نه خط و خطوط وگروه بندیها. عزیزان! مطمئن باشیم اگر استان ما این قبیل مدیران واین فرزندان توانمند خود را از خود براند ، ضرباتی سخت و جبران ناپذیر برپیکره کل استان وارد نموده ایمکه به راحتی قابل درمان نخواهد بود.
اینجانب نه به آقای مهندس غراوی بدهکارم و نه اشنای ایشان هستم به هیچ حزب و گروهی نیز وابستگی ندارم واحتمالا ایشان هم حتی مرا نمیشناسند اما وقتی مطالبی را در سایتها و کانالهای ترکمن زبان خواندم ومتوجه جوسازی ها شدم عادلانه ندیدم که حقیقت را نگویم وسکوت کنم.در پایان قضاوت با شماعزیزان.1396/11/02

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد 1396-11-04 12:17
معاونت عمراني استانداري يك نيروي متخصص نياز دارد و انصافا به گواهي اكثر كارشناسان اين حوزه اين انتصاي غنيمتي براي استان است.جايگاه مهندس غراوي بسي فراتر از اين حرف هاست و اين عزيز با بزرگواري خود خدمت در اين حوزه را قبول نموده تا در توسعه عمراني زادگاه خود استان گلستان تلاش بكند.انشاا... خداوند اين عزيز را توفيق دهد.
نقل قول کردن
0 #2 ناصردوجی 1398-02-04 01:09
داشتن چنین نیروی توانمدوبدون حاشیه برای استان ماغنیمت بزرگی است امیدواریم که نمایندگان محترم مجلس ونماینده ی محترم ولایت فقیه دراستان قدرچنین نیروی توانمدرادانسته وباجان ودل باایشان همکاری کنندتاایشان بااستفاده ازتجربیات گرانقدرخودبتواننداستان مارابه معنای واقعی گلستان نمایند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر