c_300_250_16777215_10_images_66120.jpg

تركمن سسي- معاون امور دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: پرچم نور و توحید با پیروزی انقلاب اسلامی روشن شد و یک نوع بیداری اسلامی همه کشورهای اسلامی را فرا گرفت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، دکتر «سید احمد زرهانی» قبل از ظهر شنبه 14 بهمن ماه در همایش تخصصی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان با موضوع «انقلاب اسلامی، ارزش های اسلامی و تمدن نوین اسلامی» که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان گنبد کاوس برگزار شد، اظهار کرد: اقامه دین و اعتقاد به مبداء و معاد و اجرای احکام الهی با انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران شکل گرفت.
وی، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی ایام شکرگذاری به مناسبت پیروزی نور بر ظلمت و تاریکی است.
معاون دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب، دهه فجر را زمان تفکر برای درک علت روی دادن انقلاب بزرگ اسلامی دانست و گفت: در حالی که زمینه و زمانه برای ظهور یک انقلاب بزرگ در کشور فراهم نبود این انقلاب به وقوع پیوست.
به گفته وی؛ باید ابعاد فکری و فلسفی پیدایش انقلاب اسلامی در ایران که یک حادثه بزرگ انسانی و نوسازی در جهان ایجاد کرد شناخته شود و مسیر زندگی بسیاری از انسان ها را تغییر داد به خوبی بررسی شود.
معاون امور راهبردی دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اذعان بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت نور، عقل و فضیلت در جامعه انسانی بود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب خویش به دنبال احیای حاکمیت دین و اسلام در جامعه بشری بود.
زرهانی با بیان اینکه تداوم و استمرار انقلاب از انجام خود انقلاب مهمتر است، ابراز کرد: در این مسیر ضروری است با آسیب شناسی دقیقی که صورت می گیرد و همه آفات و موانع سر راه انقلاب را بشناسیم و در جهت رفع آنها برآئیم.
وی، ادامه داد: علما و روحانیون با تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و شناسایی دشمن و اهداف پلیدش برای مردم و به ویژه نسل جوان در حرکت انقلاب به سمت توسعه و تعالی نقش مهمی دارند.
به گفته وی؛ علما و روحانیون وارثان انبیاء الهی و منادیان وحدت و همدلی در جامعه اسلامی هستند.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر