c_300_250_16777215_10_images_66127.jpg

ترکمن سسی- به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر قبل از ظهر امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۶ ، همایش گفتمان انقلاب و عزت امت اسلامی در مصلی شهر مرزی  اینچه برون برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از اینچه برون  ، امام جمعه شهر مرزی اینچه برون در این همایش اظهار کرد: خداوند متعال می فرمایند نعمت و حاکمیتی را تغییر نمی دهیم مگر اینکه خودشان مسیر را تغییر داده و شکر نعمت را برجای بیاورند.
حاج آخوند مدد آقا هوشمند امام جمعه شهر مرزی اینچه برون افزود: قدر نعمت عظیم انقلاب را بدانیم و در راه رسیدن به آرمان های نظام و انقلاب تلاش کنیم تا به شوکت و عظمت این نظام مردمی افزوده شود.
آخوند مدد آقا هوشمند تاکید کرد: در همه حال باید توصیه های بنیان گذار کبیر انقلاب امام راحل در سرلوحه فعالیت ها و کارهای خود قرار دهیم و هیچ گاه آن توصیه های ارزشمند را فراموش نکنیم.


امام جمعه گنبد کاووس حجت الاسلام و المسلمین ترابی نیز در این همایش گفت: امروز در هر نقطه دنیا فتنه ای , شکنجه ای و ظلمی باشد امریکا در آن دست دارد و هدف آمریکا و استکبار جهانی ایجاد ناامنی و تفرقه در بین امت اسلامی است.
وی با بیان اینکه بالاترین پیروزی ما تداوم 40 ساله انقلاب اسلامی است افزود: امروز وجود مساجد زیاد و امنیت و آرامش در ایران اسلامی از برکات و ثمرات این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.


معاون امور راهبردی دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی کشور نیز در این همایش گفت: انقلاب اسلامی نوری بود که جهان اسلام را روشن نمود و پرتو آن سراسر عالم هستی را روشن کرد.
دکتر زرهانی با بیان اینکه هیچ یک از جامعه شناسان غرب فکرش را هم نمی کردند که حکومت پرقدرت پهلوی به دست مردم انقلابی و متدین سقوط بکند گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران ،مردم سالاری دینی با وجهه حاکمیت مردم در پرتو اسلام و دین خدا پدید آمد.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و مسلمین ایستادگی می کنند که مانع از تمدن سازی انقلاب اسلامی بشوند, اظهار کرد : امروز ایران اسلامی به قدرت منطقه تبدیل شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر