c_300_250_16777215_10_images_66150.JPG

ترکمن سسی- امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا در همایش نقش روحانیون شیعه و سنی و تشکل های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) و وحدت و اتحاد مردم به دست آمد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از محل برگزاری این همایش در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا ، حاج اخوند عبدالحی میرزاعلی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با اراده ای مصمم و اعتماد به نفسی فوق العاده با همراهی ،اتحاد و همدلی مردم ایران این انقلاب را به نتیجه رساند و با سرنگونی حکومت طاغوت آزادی را به مردم ایران ارمفان آورد.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن از طریق فضای مجازی گفت: بسیاری از اختلافات خانوادگی و آسیب های اجتماعی ناشی از سو استفاده از فضای مجازی است ولی فضای مجازی قطعا دارای مزایا و محاسن بسیاری است و آنچه مهم است نحوه استفاده از این فضا در جامعه است که باید روی آن کار شود.
آخوند میرزاعلی افزود: ما علمای دینی مسئولیت و وظیفه داریم در جامعه آگاهی بخشی بکنیم تا نحوه ی استفاده سالم از فضای محازی را در جامعه فرهنگ سازی بکتیم.
امام جمعه اهل سنت آق قلا تاکید کرد: جامعه ما اسلامی است و ما وظیفه داریم در جامعه اسلامی زندگی با آموزه های دینی و اسلامی را گسترش بدهیم تا بتوانیم جامعه را از آسیب های فضای مجازی بیمه و نقشه های شوم دشمنان را خنثی نماییم.
آخوند میرزاعلی ادامه داد: در جهان امروز دشمنان اسلام با ادعاهای خود در زمینه های حقوق بشر گوش جهان را کر نموده اند و آن را از افتخارات خود بر می شمارند در حالیکه مفاهیم بسیار ارزشمند حقوق بشر و تکریم نوع بشر در 1400 سال پیش توسط پیامبر اکرم اسلام و دین مبین اسلام به انسان ها ارایه شد و ما مسلمانان در این زمینه پیشقدم هستیم.
این همایش به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان آق قلا ، حاج آقا دیلم معاون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ، حاج آقا سایری معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان و مسئولین انتظامی و علمای اهل سنت شهرستان آق قلا و جمعی از شهروندان  قبل از ظهر امروز برگزار شد.

خبرنگار: عاشور بردی اتک پور

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر