c_300_250_16777215_10_images_66189.jpg

ترکمن سسی- مسابقات کشتی گورش قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در ۸ وزن مختلف در شهر سیمین شهر پایان یافت و تیم استان گلستان عنوان قهرمانی را کسب کرد.


به گزارش ترکمن سسی ، یحیی کم مسئول برگزاری مسابقات کشتی گورش کشور عصر پنج شنبه در مراسم پایانی مسابقات گورش قهرمانی کشور اظهار داشت: نمایندگان استان گلستان توانست در پایان مسابقات کشتی گورش از 8 وزن این رقابت‌ها در 7 وزن قهرمان شوند.
وی افزود: این رقابت‌ها با شرکت 300 ورزشکار از استان‌های خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی ، گیلان ، سمنان و گلستان در 8 وزن در سیمین‌شهر استان گلستان برگزار شد.
مسئول برگزاری مسابقات کشتی گورش تاکید کرد: در وزن 58 کیلوگرم احد یاسینی از گنبدکاووس، قاسم نوروزی از خراسان شمالی و علی خلیلی از گالیکش اول تا سوم و در 62 کیلوگرم هم نعمت الله جرجانی از سیمین‌شهر، محمد صفا خواجوی از کلاله و حامد سلیمی از سمنان برتر شدند.
کم افزود: در وزن 68 کیلوگرم محمد نبی‌زاده از گالیکش، یوسف امان‌زاده از آق‌قلا، مصطفی وحیدی از خراسان شمالی  و در وزن 75 کیلوگرم هم امان قلی سخاوی، قاسم داز هر دو از گنبدکاووس و جواد قریشی از خراسان شمالی  بر سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.
مسئول برگزاری مسابقات کشتی گورش تاکید کرد: در وزن 82 کیلوگرم هم مهرداد ایمرتراج  از سیمین شهر، محمد صمدی از خراسان شمالی و موسی آزمون از گنبدکاووس، در وزن 90 کیلوگرم هادی سلیمی از سمنان، ایوب ساده وکریم قجق از گنبدکاووس  برتر شدند و در وزن 100 کیلوگرم هم  علی میرابی از بندر ترکمن ، یوسف دوجی از مراوه تپه و عبدالطیف دهقان از سیمین شهر نفرات اول تا سوم این رقابت ها شدند .
یحیی کم خاطر نشان کرد : در  وزن بیشتر از 100 کیلوگرم هم  تاج محمد ایمر تراج از سیمین شهر، یعقوب پهلوان‌زاده از گنبدکاووس و سلیم کم از بندرترکمن بر سکوهای برتر جای گرفتند.
وی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های گلستان، سمنان و خراسان شمالی به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم مسابقات جای گرفتند./ خبرگزاری تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر