c_300_250_16777215_10_images_66202.jpg

تركمن سسي- مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره تپه بندرترکمن در استان گلستان گفت: با حضور آحاد مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ بار دیگر شوکت، استقلال طلبی و آزادگی کشور خود را در دنیا ثابت می کنیم.


به گزارش تركمن سسي ، حاج آخوند عبدالجبار میرابی صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه دینی همه مسلمانان است، هنگامی که دشمنان به بهانه های مختلف سعی در ایجاد تفرقه دارند، ضروری بوده که با همدلی و برادری در این گونه آئین ها شرکت فعالانه داشته باشیم.
این روحانی اهل سنت ادامه داد: دشمنان می خواهند با ایجاد تفرقه ما را از رسیدن به آرمان های متعالی انقلاب دور کنند که باید هوشیار باشیم.
آخوند میرابی؛ پیروزی انقلاب اسلامی را از نعمت های بزرگ خداوند به ایرانیان بیان کرد و افزود: شکر این نعمت ارزشمند، حمایت از آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری است.
وی اضافه کرد: عملی ترین شکل حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی حضور همواره در صحنه است که با شرکت در انتخابات و راهپیمایی جلوه گر می شود.
آخوند میرابی ادامه داد: نسلی که انقلاب را درک کرده باید دستاوردهای آن را برای جوانان تبیین کند و سختی هایی که منجر به پیروزی شد را بازگو نماید.
استاد حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن گفت: اگر جوانان نسبت به این مسائل و نیز توطئه های دشمنان آگاه باشند، با تهدیدات مستکبران مبارزه خواهند کرد.
بندرترکمن در غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن اهل سنت تشکیل می دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر