c_300_250_16777215_10_images_66218.jpg

ترکمن سسی- سخنران ویژه 22 بهمن در بندرترکمن گفت: حضور مردم همیشه در صحنه نشان از حمایت قاطع آنان از انقلاب اسلامی است چرا که این انقلاب برای مردم ما آرامش و امنیت را به ارمغان آورده است.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از آوای ترکمن،حاج عبدالحی آخوند میرزا علی امام جمعه آق قلا در مراسم باشکوه راهپیمایی غرور آفرین 22بهمن در بندرترکمن با اشاره به حضور پرافتخار ملت ایران در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اتحاد مثال زدنی ملت همواره موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی شده است.
وی افزود:انقلاب اسلامی یکی از ماندگارترین انقلابهای جهان شد و این به واسطه اتحاد و انسجام ملت ایران انجام شد لذا آمریکا و ایادی وابسته همواره از وحدت و اتحاد ملت ایران در هراس است و برای صدمه زدن به این اتحاد در تلاش هستند.
امام جمعه اهل سنت آق قلا تصریح کرد:حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22بهمن نشان داد که مردم همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و برای حفظ انقلاب خود تلاش می کنند.
حاج آخوند میرزاعلی خاطر نشان کرد: حضور مردم همیشه در صحنه نشان از حمایت قاطع آنان از انقلاب اسلامی است چرا که این انقلاب برای مردم ما آرامش و امنیت را به ارمغان آورده است.
وی اذعان داشت:ما همواره با قدردانی از این نعمات، پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم و بیزاری و تنفر خود را بار دیگر از دشمنان انقلاب و مسلمانان نشان می دهیم.
سخنران ویژه راهپیمایی 22بهمن بندرترکمن تاکید کرد: شرکت در این راهپیمایی تجدید میثاق محکمی با آرمانهای امام راحل و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر