c_300_250_16777215_10_images_66220.JPG

ترکمن سسی- حاج رحمن بردی آخوند محمدی امام جمعه اهل سنت مسجد خواجه احمد یسوی در گرگان گفت: حضور آگاهانه مردم در صحنه ها و همدلی مردم قدرت واقعی جمهوری اسلامی است و این حضورها دشمنان انقلاب را مایوس و ناکام می گذارد.


امام جمعه مسجد خواجه احمد یسوی در حاشیه راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و همراهی مردم و با خون هزاران شهید به پیروزی رسید و امنیت و اتحاد را برای مردم ایران به ارمغان آورد و همین همدلی مردم و امنیت ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.


این عالم اهل سنت ادامه داد: دشمنان انقلاب با حمایت آمریکا و اسراییل همواره با انواع دسیسه ها و فتنه ها قصد تضعیف اسلام و انقلاب را دارند ولی در سایه روشنگری های رهبری انقلاب و با حضور آگاهانه و حفظ انسجام مردم انقلابی ایران دشمنان روز به روز مایوس تر می شوند.


حاج رحمن بردی آخوند محمدی خاطر نشان کرد: امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم قدرشناس ایران اسلامی از همه ی اقشار جامعه برای حمایت از نظام و پاسداری از نعمت بزرگ امنیت با قدرت در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و رهبری ، هیاهو و تبلیغات منفی دشمنان انقلاب را ساکت نمودند و تلاش های فتنه گران و حامیان انها که قصدشان ضربه زدن به اسلام و امنیت مردم است، ناکام گذاشتند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر