c_300_250_16777215_10_images_66221.jpg

ترکمن سسی – شهروندان ترکمن و مرزنشینان شهرستان گُمیشان در شمال غربی استان گلستان امروز با شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی در صحنه حضور به اثبات رساندند.


به گزارش ترکمن سسی، مردان و زنان شهر ساحلی گُمیش تپه مرکز شهرستان گمیشان امروز در صفوف متحد و فشرده و با لباس های محلی ترکمنی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه یکبار دیگر همراهی وهمگامی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساندند و سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
ماهیگیران، کشاورزان و دامداران این خطه مرزی به همراه مرزبانان، کارمندان، بازاریان و همه با شعار 22بهمن ماه یوم الله یوم الله است، لبییک یا خامنه ای؛ با خلق حماسه حضور، بیعت مجدد خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس اعلام کردند.
امیر شیر توماج فرماندار، حاج آخوند بایرام گلدی نبوی نژاد امام جمعه اهل سنت و جمعی کثیری از مدیران شهرستانی دوشادوش مردم در این راهپیمایی حضور داشتند.
این راهپیمایی از میدان امام خمینی (ره) این شهر آغاز و با حضور پرشور مردم در محل چهار راه قائم این شهر و با سخنرانی فرماندار و قرائت بیانیه راهپیمایی به پایان رسید.
مردم سیمین شهر از توابع گمیشان نیز امروز از مقابل بخشداری گلدشت به سوی گلزار شهدای گمنام این شهر راهپیمایی کرده و 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
گمیشان هم مرز با کشور ترکمنستان و در مجاورت دریای خزر حدود 80 هزار نفر جمعیت داشته و در شمال غربی استان گلستان واقع است، بافت غالب جمعیتی این شهرهموطنان ترکمن هستند./ایرنا


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر