c_300_250_16777215_10_images_66230.jpg

تركمن سسي- فعال اجتماعي تركمن در واكنش به برخي رويدادهاي اخير در سطح جامعه در كانال شخصي خود با برشمردن اهميت داشتن دغدغه ي اجتماعي،  شهروندان را به احساس مسئوليت بيشتر برابر اين گونه رويدادها دعوت كرد.


 "مثلث شوم... بی تفاوتی' عافیت طلبی و بی اعتمادی" / دكتر رشيد نافعي
متاسفانه چند صباحی است این مثلث شوم مثل خوره به جان همه ما افتاده است و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد هیچ کس در امان نخواهد بود که شاهدش هستیم چه اخبار و وقایعی در اطراف ما اتفاق میفتد که چشم و زبان همه ما برایش بسته مانده است.
در هفته های گذشته چند موضوع اتفاق افتاد که در دنیای پیچیده و انفجار اطلاعات باز نمود خاصی میداشت که اشاره مجدد و بازگویی آنها شاید خط بطلانی بر مثلث شوم بی تفاوتی ' عافیت طلبی و بی اعتمادی باشد.
نخست قضیه برخورد با خبر نگار توسط یک فرماندار و واکنش سریع و مناسب استاندار مافوق را باعث گردید که مایه مسرت از باب پاسخگویی یک مقام عالی است ..
دوم بحث کنش و واکنش دو مقام مسوول استانی و حساسیت و تقاضای پاسخگویی از طرف جامعه رسانه ای را بر انگیخت که این هم جای خوشحالی داشت که معاونت استانداری گلستان به صورت شفاف و علنی در مقام پاسخگویی بر آمد و در نوع خود رضایت بخش بود وبه افکار عمومی احترام گذاشته شد امید است این روند در مورد سایر مسوولین ادامه داشته باشد...
سوم وضعیت طنز پرداز گنبدی آمان محمد میلادی معروف به مدرک در گنبد کاووس میباشد که متاسفانه علیرغم اینکه در عنفوان جوانی خنده را بر لبان ما می انداخت اکنون گرفتار این مثلث شوم گشته است و در آخر عمری به جای آرامش در خانه شادی خویش به غم غربت دچار شده است...
چهارم وضعیت شاعر با سابقه آقلایی عید محمد اونق در یکی از اضلاع آن مثلت گیر افتاده است که میطلبد مراکز فرهنگی و صداوسیمایی استان با توجه به داشته های غنی فرهنگی و علمی آن شاعر نسبت به استفاده مطلوب از آن داشته ها بسترهای اداری و رفاهی و معیشتی را تمهید شرایط نمایند...
پس بنابراین به خاطر یک زندگی خوب آرام و شاد به وضعیت جامعه و اطرافیان بی تفاوت نباشیم که به قول خیام '' اگر بتوانیم در این دنیا در کنار هم شاد زندگی کنیم به کسی ظلم نخواهیم کرد و تفکرات منفی از بندگان رخت برخواهد بست و در دنیای دیگر نیز شاد خواهیم بود''
گردون نگری ز قد فرسوده ماست
جیحون اثری ز اشک پالوده ماست
دوزخ شرری ز رنج بیهوده ماست
فردوس دمی ز وقت آسوده ماست
«خیام»

دیدگاه‌ها  

0 #1 شهروند 1396-11-25 13:28
در مورد قابليت هاي بالقوه و بالفعل شاعر آق قلايي عيدي اونق اكثر علاقمندان و اهالي فرهنگ و ادب تركمن اتفاق نظر دارند.ولي شرايطي كه اين وضعيت را رقم زده نياز به كنكاش دارد.بهرحال شاعر جماعت سرشار از شور و احساس است و جامعه نيز اين موضوع را دريابد.اميد داريم با متوليان امر اين عزيز را درك بكنند و از توان و طرفيت هاي وي در تعالي جامعه استفاده نمايند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر