c_300_250_16777215_10_images_66233.jpeg


تركمن سسي- در هفته گرامیداشت مقام شهید در استان گلستان يكي از 300 برنامه ي در نظر گرفته شده ، برگزاري دومین همایش نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور در گلستان مي باشد.


به گزارش تركمن سسي ، علی‌‌اصغر فاضلی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی با جمعی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به مناسبت برنامه‌های هفته شهید اظهار داشت: برنامه‌های هفته شهید امسال در استان گلستان از 25 بهمن تا 22 اسفند اجرایی می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از اجرای 300 برنامه در هفته گرامیداشت مقام شهید در استان خبرداد و افزود: با توجه به اینکه ماه پایانی سال حال و هوای شهدا را دارد و هفته بزرگداشت مقام شهید از نیمه اسفند آغاز می‌شود، برنامه‌های این اداره کل به منظور پاسداشت مقام شهید از 25 بهمن با برگزاری نشست صمیمی با جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر و کارگاه آموزشی آغاز شده است.
وی اظهار کرد: دومین همایش نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور با همکاری مرکز بزرگ اسلامی، گردهمایی بزرگ مادران شهید استان، نشست تخصصی و صمیمی با دختران شاهد و ایثارگر دستگاههای اجرایی استان، دیدار و دلجویی از 1727 مادر شهید در استان با همکاری اداره کل بانوان استانداری، مسابقات رالی خانوادگی شاهد و ایثارگر، اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران در 3 مرحله به مشهد مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این ایام است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم برای شرکت در مراسم هفته شهید دعوت کرد و افزود: 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام خمینی(ره) در سال 58 است که این روز به نام روز شهید نامگذاری شده است.
وی گفت: ازخودگذشتگی‌های شهدا باید بازخوانی شود تا نوجوانان و جوانان ما که هشت سال دفاع مقدس را لمس نکرده‎اند با معنی شهادت و ایثارگری آشنا شوند.
فاضلی با بیان اینکه باید ویژگی‎های شهدا در جامعه نهادینه شود، افزود: ولایت‎مداری و اطاعت از دستور ولی‌امر مسلمین از اصولی است که شهدا در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند./ خبرگزاري تسنيم

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر