c_300_250_16777215_10_images_62247.jpg

ترکمن سسی- حاج عبدالکریم آخوند جاور امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: مسلمانان از آداب و رسوم غیر اسلامی دوری بکنند و اگر مسلمانان در رفتار و آداب اجتماعی خود را شبیه غیرمسلمانان بکنند بر اساس حدیث نبوی از آنان خواهند بود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، حاج عبدالکریم آخوند جاور امروز 27 بهمن ماه در خطبه های پیش از نماز جمعه در مصلی بزرگ نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حدیثی نبوی که "هر کس خود را شبیه قومی نماید او از اون قوم است" با انتقاد تند از آن کسانی که رسم و رسومات غربی از جمله روز والنتاین را در جامعه اسلامی عمل و اجرا می کنند ، گفت اینها از مصادیق ترویج فرهنگ غیر اسلامی است و بر اساس تعلیمات دینی اسلامی مورد پذیرش نیست.
وی افزود: نبی مکرم اسلام (ص) در زندگی اجتماعی رفتار و آداب و رسوم غیر مسلمانان را مورد نکوهش قرار می داد و حتی برخی رسوم دوران جاهلیت از جمله برخی عیدهای جاهلیت را در زمان خود منسوخ کرد و به جای آن عید قربان و عید فطر را به مردم معرفی کرده است.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خاطر نشان کرد: ما مسلمانان نعمت بزرگ قرآن را داریم که برای ما نور هدایتگر الهی  است.مسلمان باید در زندگی بر اساس آموزه های قرآنی و دینی عمل بکند و اگر غیر این عمل بکند خداوند از وی خوشنود نخواهد بود و دعاهای وی مورد قبول حق نخواهد بود و مسلما آخرت خود را تباه کرده است.
وی تاکید کرد: در جامعه اسلامی رفتار اجتماعی و آداب و رسوم حتی لباس پوشیدن فرزندان ما باید بر اساس آموزه های قرآنی باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر