c_300_250_16777215_10_images_66298.jpg

تركمن سسي - رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از تحویل افزون بر 20 هزار فقره سند مالکیت املاک زراعی و مسکونی بین واجدین شرایط و محرومان در سراسر کشور در سال جاری خبر داد و گفت : این اسناد به صورت رایگان به مردم واگذار شده است.


به گزارش تركمن سسي به نقل از ایرنا، محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در مراسم متمرکز اهدای 2100 سند زراعی و مسکونی بین مرزنشینان استان گلستان که در روستای مرزی کرند گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در دو سال و نیم گذشته درمجموع افزون بر 60 هزار سند مالکیت رایگان توزیع کرده است.
وی افزود: این بنیاد آماده است در راستای اجرای منویات رهبری و وظایف محوله، برای همه واجدین شرایط سند مالکیت صادر نماید.
سعیدی کیا اضافه کرد : مردم می توانند با مراجعه به ادارات شهرستان و استان نسبت به تشکیل پرونده خود اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: ارزش املاکی که امروز اسناد مالکیت آن در قالب 2100 فقره بین مرزنشینان استان گلستان توزیع شد، افزون بر 450 میلیارد ریال است که به صورت رایگان به واجدان شرایط واگذار شد.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همچنین با قدردانی از برخی ادارات و نهادها از جمله اداره ثبت اسناد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای فراهم کردن مقدمات صدور سندها گفت : تاکنون در استان گلستان حدود 27 هزار برگ سند مالکیت اراضی زراعی و مسکونی به مساحت تقریبی 10 هزار و 500 هکتار بین مردم توزیع شده است.
سعیدی کیا، وفاداری و خونگرمی را دو ویژگی مردم مرزنشین استان گلستان دانست و گفت : این امر سبب شده تا در دو و نیم سال گذشته بارها به این استان سفر نمایم.
به گزارش ایرنا، مراسم واگذاری اسناد مالکیت 30 میلیون و 900 هزار مترمربع از اراضی زراعی و مسکونی متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به صورت رایگان به مرزنشینان استان گلستان در قالب 2100 فقره سند مالکیت، روز چهارشنبه با حضور محمد سعیدی کیا رئیس این سازمان و مسئولان استانی و شهرستانی در روستای مرزی کرند از توابع شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر