c_300_250_16777215_10_images_66650.jpg

 تركمن سسي- اولين شماره هفته نامه اجتماعي- فرهنگي انسجام ملي به مدير مسئولي عبدالغفور توكلي فعال رسانه اي تركمن روز يكشنبه 20 اسفند ماه 1396 در 8 صفحه منتشر شد.


عبدالغفور توكلي از خبرنگاران و فعالان رسانه اي مجرب و پرتلاش گلستاني مي باشد و با نظري گذرا به محتواي غني و انسجام مطالب پوشش داده شده در اولين شماره هفته نامه و يك آغاز بسيار خوب ، هفته نامه اي موفق و پرمخاطب براي گلستان را نويد مي دهد.


در اولين شماره اين هفته نامه مي خوانيم:
تيتر اصلي نيم صفحه اول اين هفته نامه به موضوع مبارزه با پديده شوم قاچاق كالا و ارز به عنوان يكي از پر مطالبه ترين خواسته هاي مقام معظم رهبري پرداخته است و اهميت مباحث اقتصادي و اقتصاد مقاومتي براي اقتصاد ملي گوش زد مي كند.
در صفحه دوم كه ويژه موضوعات اجتماعي است به مباحثي از قبيل استقلال كانون وكلاي دادگستري، كمك 3 ميليارد توماني گلستاني ها در جشن نيكوكاري و برگزاري جشن ازدواج آسان در خراسان شمالي و اهميت حقوق شهروندي از نگاه استاندار گلستان پرداخته است.
با توجه به ارتباط بسيار خوب مدير مسئول با مسئولين فرهنگي استان گلستان در صفحه سوم كه اختصاص به موضوعات فرهنگي دارد ، برگزاري مراسم تجليل از خادمان و فعالان نماز در عرصه فرهنگ و هنر استان گلستان و نيز برگزاري چهارمين همايش شبي با تركمن هاي گلستان همزمان با اجراي موسيقي آواي فجر را پوشش داده است.
در صفحه چهار هفته نامه كه به موضوع دين و انديشه اختصاص دارد تيتر اول اين صفحه به اهميت همگرايي و هم افزايي براي دستيابي به عزت و سيادت امت اسلامي از نظر امامان جمعه اهل سنت استان گلستان پرداخته است.
در صفحه پنجم ذيل مباحث سلامت ايراني از زبان مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گنبدكاووس به كمبود نيرو و مراكز آموزشي در حوزه بهداشت و درمان استان گلستان اشاره دارد.    
در صفحه ششم با موضوع اقوام ايراني به نشريات و پايگاه هاي خبري استان گلستان كه در دو ماه پاياني سال 1396 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز انتشار دريافت نموده اند و نيز به اخباري از حوزه گردشگري استان گلستان پرداخته است.
 در صفحه هفتم كه به طبيعت ايراني اختصاص دارد با اشاره به نشست خبري هفته هاي اخير مديركل منابع طبيعي و آبخيز داري استان گلستان ،اخباري از بحث بيابان زدايي در شمال استان گلستان را پوشش داده است.
و در صفحه پاياني در گفتگويي اختصاصي با رئيس اداره قرآني سازمان تبليغات اسلامي استان گلستان به موضوع بستر هاي فراهم شده براي فعاليت هاي ديني و فرهنگي در نظام جمهوري اسلامي پرداخته است.
 نشاني اين هفته نامه گرگان ، بلوار مدرس ، كوچه مدرس 5 مي باشد.
پايگاه خبري تركمن سسي براي دست اندركاران اين هفته نامه فرهنگي اجتماعي كه در گستره ي شمال كشور منتشر مي شود در عرصه رسانه اي آرزوي توفيق و سربلندي دارد.
نورمحمد دانشمند - 96/12/20

دیدگاه‌ها  

0 #1 ميهمان 1396-12-26 09:30
انسجام ملي نام بسيار زيبايي است و زيباتر اينكه در عمل مجموعه همكاران ايشان در اين هفته نامه گام هاي مثبتي در تحكيم انسجام ملي به ويژه در استان گلستان كه رنگين كمان اقوام ايراني است بر دارند.
بهرحال در آستانه عيد باستاني نوروز اين آغاز ميمون را تبريك مي گويم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر