c_300_250_16777215_10_images_66675.JPG

ترکمن سسی- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه از حضور در جمع مردم گنبدکاووس بسیار خرسندم، گفت: مردم گنبدکاووس همواره یار نظام و انقلاب بوده اند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مسعود سلطانی‌فر عصر پنج شنبه در جمع ورزش‌دوستان گنبدی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس با اشاره به اینکه به همه مردم سرزمین تاریخی گنبدکاووس سلام و درود می‌فرستم، اظهار کرد: امروز از حضور در بین مردم مهمان‌نواز و باصفای گنبدکاووس بسیار خرسندم.
وی با بیان اینکه مردم شهرستان گنبدکاووس همواره یار و یاور انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند، افزود: به عنوان وزیر ورزش و جوانان کشور از همه مسوولان ورزشی استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس به پاس برگزاری چنین مسابقات جذاب و پرهیجانی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه همه ما باهم بای دست به دست داده و برای سالم‌سازی و توسعه فضاهای ورزشی تلاش کنیم، ادامه داد: ما انتظار داریم مردم هم در همه زمینه‌ها با وزارت ورزش و جوانان و ادارات استانی و شهرستانی همراه شوند تا بتوانیم با قدرت بیشتری کار کنیم.
سلطانی‌فر با اشاره به اینکه ما مدیران ورزش کشور تمام عزم خود را برای خدمتگزاری به شما مردم ورزش دوست جزم کرده‌ایم، گفت: به دنبال شرایطی هستیم تا بتوانیم رضایت شما مردم عزیز را در هر دو حوزه ورزش و موضوعات مربوط به جوانان جلب کنیم.
وی با تقدیر از دست‌اندرکاران مجموعه سوارکاری گنبدکاووس و اجرای برنامه‌های جانبی نسبتا خوب برای سرگرمی مردم، اضافه کرد: باید اقداماتی را در سال‌های آتی صورت دهیم تا رفاه و آسایش مردم در این مجموعه بیش از گذشته شود.
گفتنی است وزیر ورزش و جوانان از صبح پنج شنبه وارد استان گلستان شد و پس از چند دیدار سیاسی با مسوولان استان گلستان در گرگان و کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه در مرکز استان به گنبدکاووس به عنوان ورزشی‌ترین شهر استان گلستان آمده بود که پس از کلنگ‌زنی یک پروژه تولیدی، با حضور ر مجموعه سوارکاری گنبدکاووس از روند برگزاری مسابقات هفته سی و پنجم کورس زمستانه سوارکاری این شهرستان بازدید کرده و بخشی از جوایز را به نفرات برتر تعدادی از دورهای قهرمانی هفتگانه اهدا کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر