c_300_250_16777215_10_images_66690.jpg

 ترکمن سسی- امام جمعه اهل سنت شهر فراغی کلاله گفت: حمایت از تولیدکنندگان و کالای ایرانی سبب رونق تولید شده و این امر اشتغال را به دنبال خواهد داشت.


یه گزارش ترکمن سسی ، آخوند محمد امین صفری, در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره شعار سال و اهمیت تحقق آن اظهار داشت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کنونی, رونق تولیدات داخلی است که با حمایت از کالای ایرانی میسر خواهد بود و به نوعی, اجرای اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: حمایت از کالای ایرانی مختص به مسئولان و یا مردم و یا قشر خاصی نیست و همه باید برای تحقق این امر تلاش کنند و به نظر می‌رسد مردم نقش مهم‌تری در تحقق این شعار دارند.
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی تصریح کرد: مسئولان با قرار دادن تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان و مردم با عدم خرید کالاهای خارجی, می‌توانند در حمایت از کالاهای ایرانی نقش ایفا کنند.
آخوند صفری تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان و کالای ایرانی سبب رونق تولید شده و این امر اشتغال را به دنبال خواهد داشت و به تبع اشتغال جوانان, انگیزه و امید را در آنها ایجاد کرده و سبب جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی یادآور شد: چند سالی است که مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال, از " اقتصاد مقاومتی, تولید داخلی, اشتغال,و غیره استفاده می‌کنند و ایشان موشکافانه و با درایت و تدبیر خاص, این شعارها را انتخاب می‌کنند و نباید این شعارها تنها در سخن و مکاتبات استفاده شود, بلکه همه ما و مردم, چه مسئولان و دیگر افراد جامعه دست به دست هم دهیم و هر طور که می‌توانیم در تحقق این شعار قدم برداریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر