c_300_250_16777215_10_images_66736.JPG

ترکمن سسی- نماینده شرق استان در مجلس: از اینکه وزیر محترم آموزش و پرورش و مدیریت ارشد استانی این فرصت را مهیا کردند که همه ظرفیت های استانی خودشان را عرضه بکنند و برای توسعه استان کمک بکنند تشکر می کنم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، شهرام کوسه غراوی نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ، با اشاره به اینکه بعد از 38 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدیرکلی از شهر محروم مراوه تپه انتخاب شد ابراز خوشخالی کرد و گفت: از اینکه وزیر محترم آموزش و پرورش و مدیریت ارشد استانی این فرصت را مهیا کردند که همه ظرفیت های استانی خودشان را عرضه بکنند و برای توسعه استان کمک بکنند تشکر می کنم.
این نماینده مجلس به احسان گوهری راد مدیرکل جدید آموزش و پرورش گلستان توصیه نمود تا به اصل مشورت و مشاوره گرفتن توجه جدی داشته باشد و آمادگی خود را برای ارایه مشورت اعلام نمود.
نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی همچنین داشتن نگاه متوازن در امر آموزش و پرورش که سرلوحه همه کارهاست را به عنوان توصیه دوم به مدیرکل جدید اعلام نمود.
دکتر رامین نورقلی پور نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی نیز با یادآوری محدودیت های فعلی تصریح کرد: آقای وطنی علیرغم محدودیت های موجود تحولات مثبت و چشمگیری در آموزش و پرورش استان ایجاد کرده است و ابراز امیدواری نمود تا مدیرکل جدید از تجربیات و نظرات مشورتی وطنی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان بهره بگیرد.
دکتر نورقلی پور همچنین ابراز امیدواری کرد: انشاا... از ظرفیت های تمام نقاط استان در مدیریت های استانی استفاده شود تا روند توسعه استان در همه زمینه ها با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر