c_300_250_16777215_10_images_66752.jpg

ترکمن سسی– نماینده غرب استان در مجلس هدف جمهوری اسلامی از بدو پایه گذاری را خدمت به مستضعفین و رفع محرومیت دانست و گفت: امروز بعد از چهار دهه توسعه و خدمت رسانی در بخش های مختلف کشور قابل لمس است.


به گزارش ترکمن سسی، رامین نورقلی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استقرار نظام جمهوری اسلامی با این تفکر در کشور شکل گرفت که یک تحول بنیادین در خدمت رسانی به محرومین و افراد کم برخوردار ایجاد کند که با همت دست اندرکاران و همراهی مردم این موضوع تحقق پذیرفت و کارهای بزرگی در این زمینه اجرایی شد که مشهود و قابل درک است.
وی با یادآوری اینکه فعالیت های گسترده ای در حوزه های عمرانی و خدمات عمومی در مناطق مختلف کشور صورت پذیرفته است، افزود: نمی توان کاستی های موجود را انکار کرد، ولی توسعه و خدمت رسانی در بخش های مختلف کشور نیز قابل لمس است.
به گفته وی؛ شرایط مختلف بین المللی مانند جنگ هشت ساله تحمیلی، اعمال تحریم های سخت بین المللی در حوزه های اقتصادی و دیگر شرایط همه باعث شد تا عرصه اقتصادی برای کشور تنگ شود.
نماینده شهرستانهای کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان درمجلس ادامه داد: با این وجود در گسترش خدمات عمومی به اقصی نقاط کشور و ایجاد زیر ساخت های توسعه برای مناطق مختلف خوب عمل کرده ایم.
نورقلی پور همچنین گفت که نیاز داریم با ایجاد اصلاحات در مسیر حرکت نظام همانند اوایل انقلاب تحولات بنیادین را در نظام اقتصادی کشور رقم بزنیم و راه برای خدمت به محرومین هموارتر شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر