c_300_250_16777215_10_images_66760.jpg

تركمن سسي- امام جمعه اینچه برون گفت: اگر از خرید کالای خارجی که مشابه آن در بازار داخلی وجود دارد پرهیز کنیم بازار اشتغال جوانان ما هم مطلوب خواهد شد، معضل بیکاری به حداقل و جامعه ما به آرامش واقعی خواهد رسید.


به گزارش تركمن سسي، مدد آخوند هوشمند در گفتگو با  طوبی گلستان بعد از تبریک سال نو اظهار کرد: شعار امسال (حمایت از کالای ایرانی) مستلزم این است که تمام مردم و مسئولین به میدان آمده و به این شعار جامعه عمل بپوشانند.
امام جمعه اینچه برون با بیان اینکه مسئولین از واردات بی رویه جلوگیری کنند تصریح کرد: مسئولین به نوبه خودشان در زمینه های مربوطه و زیر ساخت تولیدات داخل، تلاش کند و حمایت قاطع خود را در این زمینه برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرند.
آخوند هوشمند حمایت و تبلیغ کالای ایرانی را در اولویت دانست و تاکید کرد: مسئولین و مدیران دستگاه های مرتبط باید به گونه ای در خصوص شعار سال عمل کنند که در پایان سال به طور کامل رهبری از عملکردشان ابراز رضایت داشته باشد. در جایی که کالای ایرانی وجود دارد وارد کردن محصولات مشابه خارجی معنایی ندارد.
وی خاطر نشان کرد: در زمینه ای اگر کالای داخلی نداریم اولویت ایجاد کارگاهی برای تولید محصول ناقص در بازار باشد، نه اولویت وارد کردن آن، اگر مسئولین به این شکل عمل کنند و حمایت خودشان را از کالای ایرانی دریغ نکنند می توانیم کشوری عاری از معضل اشتغال داشته باشیم.
تولید کنندگان انصاف و کیفیت را سر لوحه کار خود قرار دهند
امام جمعه اینچه برون با بیان این مطلب گفت: تولید کنند کالای ایرانی باید کالایی در بازار عرضه کند تا مردم از آن کالا ابراز رضایت داشته باشند تا این فرهنگی که سابقاً در کشور ما وجود داشته مبنی نخریدن کالای ایرانی از بین برود.
این روحانی اهل سنت بیان کرد: وقتی تولید کنند کالای مناسبی در بازار عرضه کند و حاوی کیفیت مناسب و قابل رقابت با محصولات خارجی باشد مطمعناً مردم هم حمایت می کنند و از کالای تولید داخل استفاده خواهند کرد.
اولویت مردم خرید کالای ایرانی باشد
هوشمند خرید کالای ایرانی را در اولویت دانست و متذکر شد: وقتی شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد ایشان فرمود که مخاطب من تمام آحاد از جمله مسئولین و مردم هستند، ما به شرطی می توانیم در اقتصاد کشورمان موفق باشیم که از خریدن کالای خارجی اجتناب کنیم و حمایت از تولید کنند داخلی را جزء لوازم موفقیت کشور بدانیم.
وی ادامه داد: اگر از خرید کالای خارجی که مشابه آن در بازار داخلی وجود دارد پرهیز کنیم بازار اشتغال جوانان ما هم مطلوب خواهد شد، معضل بیکاری به حداقل و جامعه ما به آرامش واقعی خواهد رسید.
امام جمعه اینچه برون در پایان بیان کرد: ما مردم اهل سنت هم با جان و دل از شعار سال حمایت خواهیم کرد و در نماز جمعه تاکیدات فراوانی در خصوص خرید کالای داخلی و حمایت از محصولات ایرانی انجام شده تا بتوانیم در کشور وضعیت اقتصادی مطلوبی داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر