c_300_250_16777215_10_images_66788.JPG

ترکمن سسی- رامین نورقلی پور نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی در جریان سرکشی دوره ای به نقاط مختلف حوزه انتخابیه با خانواده کاکا کمی زندانی تازه آزاد شده از زندان های کشور ترکمنستان دیدار کرد.


گفته می شود کاکا کمی صیادی است است که به مدت 14 سال در ترکمنستان زندانی بوده و به دنبال پیگیری های انجام شده ازسوی این نماینده مجلس و تفاهم انجام شده در سفر اخیر رئیس جمهور به همراه سایر زندانیان آزاد شده است. دراین دیدار والدین زندانی آزاد شده ضمن اظهار خوشنودی بابت آزادی پسرشان از تلاش های ارزشمند رامین نورقلی پور در خصوص پیگیری مستمر امور زندانیان دربند در زندان های کشور ترکمنستان تقدیر به عمل آوردند.
مادر صیاد آزاد شده طی گفتگوی کوتاهی گفت: هرگز گمان نمی کردم روزی برسد که خبر آزادی پسرم را بشنوم. سال های زیادی از پی هم آمدند و رفتند و دیگر فکر نمی کردم پسرم آزاد شود؛ اما خوشبختانه با پیگیری های دلسوزانه نماینده شهرمان و دیگر مسئولان دولتی ، سرانجام خبر آزادی پسرم را شنیدم.
نورقلی پورهم ضمن ارائه گزارشی درباره نحوه پیگیری امور زندانیان دربند در کشور ترکمنستان گفت: براساس قانون تبادل زندانیان، هموطنان ایرانی آزاد شده از کشور ترکمنستان هم اکنون در مرحله سیر مراحل اداری قرار دارند.
وی دراین باره افزود: آزادی هموطنان دربند در ترکمنستان طی شروع سال جدید شمسی، ره آورد سفردکتر روحانی به این کشور همسایه بود و باعث خوشحالی خانواده های آنان شد چرا که برخی خانواده ها حدود دو دهه از وضعیت عزیزان دربند خویش بی اطلاع بودند.
نورقلی پوراظهار داشت: هنوز هم تعدادی از هموطنان ما در ترکمنستان زندانی هستند که با همراهی مجمع نمایندگان استان و وزارت امور خارجه پیگیر آزادی آنان هستیم.
خبر آزادی جمعی از زندانیان آزاد شده ایرانی از زندان های ترکمنستان، موجبات خوشخالی بسیاری ازساکنان حوزه انتخابیه غرب استان گلستان را فراهم آورده است.
خبرنگار: طاهر جانی

دیدگاه‌ها  

+1 #1 محمد 1397-01-20 20:28
دیدار نماینده با خانواده های زندانیان مبادله شده می تواند مایه دلگرمی و امیدواری به آزادی عزیزانشان شود و کار قابل تحسین است.امیدوارم شرایط خوبی برای بسیاری از اینها که به ناحق گرفتار شده اند فراهم شود و به زندگی و روال عادی تلاش و کوشش برگردند.
نقل قول کردن
+1 #2 محمدی 1397-01-26 09:21
اگر بسیاری به ناحق زندان بوده باشند پس بسیاری هم به ناحق آزادند،کسانی که قاچاقچی واقعی مواد بوده اند و اینها به جای ایشان زندان شده اند.اگر این طور هست،باید افراد آزاد شده از این افراد شکایت کنند و خسارات سالهای اسارت را بگیرند.نمی شود که چند صد کیلو تریاک کشف شده باشد و همه بی گناه باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر