c_300_250_16777215_10_images_66803.jpg

تركمن سسي- عملیات اجرایی احداث دو پایگاه اورژانس جاده ای در روستاهای داماغ و چپر قویمه شهرستان گنبدکاووس در هفته سلامت آغاز می شود.


به گزارش تركمن سسي به نقل از قابوس نامه، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و رئیس شبکه بهداشت گنبدکاووس با اعلام این خبرتصریح کرد: اعتبار لازم برای این دو پایگاه با اعتبار 2 میلیاردو 400 میلیون ریال است که با کمک خیرین تامین شده است.
رضا صابری افزود: تا کنون جانمایی پایگاه دماغ انجام شده و در صورت مشخص شدن زمین در روستای چپرقویمه عملیات اجرایی هر دو پایگاه در هفته سلامت آغاز می شود.
صابری  گفت: شعار هفته سلامت امسال 'پوشش همگانی سلامت برای همه در همه جا' است و حدود 20 عنوان برنامه در این هفته در شهرستان اجرا می شود.
وی اذعان کرد: نواختن زنگ سلامت درمدارس، پیگیری تولیدات آموزشی و تبلیغات محیطی، رژه خودروهای مرکز بهداشت، عیادت از بیمارات بخش شیمی درمانی بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، برپایی همایش خودمراقبتی، برگزاری همایش عمومی دوچرخه سواری عمومی در شهر گنبد و همایش پیاده روی خانوادگی در بخش داشلی برون گنبد بخشی از برنامه هایی است که در این هفته اجرا می شود.
صابری ادامه داد: همچنین در این هفته از کارکنان نمونه شبکه و مرکز بهداشت، خیرین سلامت و رسانه برتر این حوزه تجلیل خواهد شد.
وی یادآور شد: در هفته سلامت ، بخش داخلی شماره 2 بیمارستان شهدای 12 دی شهرستان نیز با مشارکت خیرین و با  ظرفیت 25 تخت افتتاح می شود.
رئیس شبکه بهداشت گنبدکاووس برگزاری جشنواره غذای سالم مادر و دختر ، جشنواره میان وعده و نیز برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های پیش بینی شده هفته سلامت دراین شهرستان عنوان کرد و گفت: امسال از هر بخش مرکزی و داشلی برون، یک  روستای حامی سلامت نیز انتخاب و معرفی  می شود.
صابری با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی بهداشت محیط و تببین اثر آن در سلامت جامعه، خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم با تماس با سامانه 190 برای پیگیری و برخورد با متخلفین ما را در این حوزه یاری کنند، ضمن اینکه سامانه پیامکی 30003940000007 نیز آماده دریافت نظرات و گزارشات مردمی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر