c_300_250_16777215_10_images_66806.jpg

ترکمن سسی- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: در مقطع کنونی به دلیل وجود مشکلات، شهروندان دغدغه های زیادی دارند و گوش دادن به صدای مردم بزرگترین حقی است که باید نسبت به یک شهروند ادا شود.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایرنا، احسان مکتبی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان افزود: گوش شنوا برای شنیدن دردهای دردمندان و اقشار جامعه را نباید از مردم دریغ کرد.
وی افزود: ادبیات نفی نباید بر ادبیات اثباتی پیشی گیرد زیرا باعث دمیده شدن روح ناامیدی و یاس در جامعه می‌شود.
مکتبی با تاکید بر تاثیرپذیری سریع اقشار ضعیف جامعه افزود: تخریب و ادبیات نفی با تزریق ناامیدی در جامعه، لایه‌های پایین‌تر و ضعیف اجتماع را بیشتر مورد تاثیر قرار می دهد و می تواند امنیت اجتماعی را به مخاطره اندازد.
وی گفت: وظیفه‌ای که بر دوش مسئولان است بسیار سنگین تر از پنجاه سال قبل می باشد زیرا در زمان کنونی ما با فرایند جهانی شدن روبرو هستیم و شیوه های مدیریت سنتی پاسخگوی نیاز جامعه امروز نیست.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار گلستان با بیان اینکه با حضور سید مناف هاشمی به عنوان استاندار جدید گلستان، چرخ توسعه اقتصادی به حرکت درآمده است، افزود: تلاش ها بر این استوار است تا با برداشتن باری از مشکلات معیشتی و اقتصادی استان حرکت رو به جلو آغاز شود و اکنون شاهد جهش اقتصادی گلستان و رسیدن به رتبه 22 کشوری هستیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر