c_300_250_16777215_10_images_66810.jpg

تركمن سسي- مراسم گرامیداشت مبعث حضرت محمد(ص)، با حضور مسئولين استاني و شهرستاني و اقشار مختلف مردمي درحوزه علمیه نبوی نژاد شهر گمیش تپه برگزار شد.


به گزارش تركمن سسي به نقل از ساحل گمیشان، مراسم گرامیداشت مبعث حضرت محمد(ص) و جشن معراج در محل حوزه علمیه نبوی نژاد شهر گمیش تپه با حضور مدیر کل اطلاعات استان، فرماندارگمیشان، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و صنعت، معدن و تجارت استان، امام جمعه شهرستان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، ائمه جمعه، روحانیون و عموم مردم برگزار شد.
 حجت الاسلام نورعلی دیلم معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشورضمن تبریک مبعث پیامبر بزرگ اسلام گفت: هدف از خلقت بشر عبادت خدا بود و خداوند برای اتمام حجت بر انسانها پیامبران الهی را مبعوث کرد.
وی افزود:عقل حجت و پیامبر درونی و پیامبران الهی و خصوصا حضرت محمد (ٌص) حجت بیرونی و حجت خداوند هستند و برای هدایت ما نازل شدند.
دیلیم در ادامه گفت: مسئله بعثت و معراج پیامبر مورد تایید شیعیان و اهل سنت است و همه به این امر اعتقاد دارند و هدف از بعثت پیامبر خاتم تعلیم و تربیت، آزادی انسانها از اسارت نفس و رفع اختلاف بین مردم و ایجاد وحدت و برای مکارم اخلاق مبعوث شد.
حجه الاسلام دیلم در ادامه گفت مراد از مکارم اخلاق از نظر ائمه ما، یقین، صبر، حسن خلق، قناعت و شکرگزاری از همه نعمتهای الهی معرفی شده است .
وی در پایان گفت: بزرگترین نعمتها نعمت سلامتی و امنیت است و با اشاره به امنیت بالا در کشور گفت همه ما باید شکر گزار نعمت بزرگ امنیت در کشور باشیم .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر